Ik wil deze site toch graag met jullie delen: LOVY luxe kindersieraden - betekenisvolle sieraden voor baby, kind en mama Ik heb hier al verschillende armbandjes besteld. Mijn dochtertje heeft haar eerste armbandje gekregen toen ze een paar weken oud was. Ondertussen een nieuw gekregen dat een maatje groter is. Ze draagt het dag en nacht, gaat er mee in bad. Het wordt eigenlijk nooit uitgedaan en het armbandje ziet er nog steeds even mooi uit. Het armbandje voor ons kindje dat in december geboren word ligt al klaar. Het staat zo schattig! Ook vind ik het leuk om als doop of kraamcadeau te geven. Ik krijg telkens zo leuke reacties!
Ik zie het niet als reclame...Ik heb er geen persoonlijk voordeel bij dit met jullie te delen. Ik ken de persoon van de webwinkel ook niet. Ik weet alleen dat ik toen mijn dochtertje geboren was heel lang op zoek ben geweest naar een leuk geboorte armbandje en ik heel blij ben deze site gevonden te hebben. Ik dacht "ik deel het hier even, voor mama's die ook op zoek zijn naar een leuk geboorte armbandje."
Ik vind ze wel super schattig ja. Hier krijgen beide babies van baby af aan een barnsteen kettinkje om anders was dit ook leuk geweest.