Hey Ladies Wij gaan verhuizen en zijn bezig met de badkamerinrichintg. Nu vraag ik me af wat nou beter is voor je lichaam. Ik persoonlijk denk aan een stoomcabine, heeft vele mogelijkheden. Sauna ben ik niet echt het type voor. Graag jullie ervaringen.
Is allebei goed voor je lichaam, je moet nemen wat je het lekkerste vind. Want anders dan gebruik je het niet, en dat is best zonde van het geld. Ik persoonlijk ben meer een sauna mens, houdt van die droge warme lucht. Ik kan het in een stoombad maar een paar minuten volhouden. En mijn moeder bijvoorbeeld die kan echt uren (bij wijze van spreken) in een stoombad vertoeven.
Dan wordt het de stoomcabine. Nu nog even uitzoeken waar ik er een kan kopen voor een redelijke prijs. die dingen zijn ontzettend duur.
Voor in de badkamer zou ik een stoomcabine kiezen, dat ziet er ook gaver uit dan een sauna. Of je moet voor een infrarood-sauna gaan, maar dat vind ik een stuk minder dan een 'echte' sauna. En je kan afwisselen met andere kruiden/ geurtjes in een stoomcabine, ook leuk! Succes ermee.
Ja, dat klopt. Maar.... Je geeft nu een prak geld uit voor je droombadkamer, dan zou ik ook echt nemen wat ik helemaal geweldig vind! Je moet er toch weer heel wat jaartjes tegenaan kijken. Begrijp me niet verkeerd, op een gegeven moment rijzen kosten de pan uit, maar ik zou zelf persoonlijk bezuinigen op ander dingen in huis, die eerder aan vervanging toe zijn. Ik ben twee jaar geleden verhuisd, lieve help, wat een keuzes moet je dan maken zeg! En van te voren hadden we berekend hoeveel de verhuizing inclusief verbouwing zou gaan kosten....oeps.....dat was een iets te krappe berekening, want toen we eenmaal bezig waren
Ja maar we moeten ook nieuwe vloeren, nieuwe keuken, stuk aanbouw etc. Dus ik kijk naar het totaalplaatje. Elk jaar gaan de prijzen omhoog. Niet normaal!!
Kijk eens op deze website, wij hebben er een hele mooie douchecabine vandaan voor 365 euro, ze zijn niet alleen erg goedkoop maar ze hebben ook mooie, kwalitatieve spullen (volgens mij Duits), van douchecabine tot meubel tot stoomcabines en whirlpools: http://www.badenmarkt.nl/