Bedankt En is jouw conclusie ook: ze lijken in verste verte niet op elkaar (dat zegt iedereen hehehe)
Prachtig om te zien hoe groot die vechtertjes zijn geworden!!! Ik krijg tranen in mijn ogen als ik ernaar kijk..zo klein en dan al zo vechten voor je leven en dan zo uit de strijd komen!!! In 1 woord: GE-WEL-DG!!! Heb zelf ook een zoontje die met 34 weken is geboren, hij is nu net 4 jaar en al een grote vent die perfect om schema ligt volgens het cb. Ben trots op me ventje!!!
Wat een bijzonder topic. Ik plaats er ook eentje van m'n mannetje. Geboortedag: 2470 gram en 42 cm, geboren na 35 weken zwangerschap. Bekijk bijlage 152066
Op zo'n foto lijken ze altijd zo groot vind ik, wij hebben er ook een aantal die hierop lijken. Maar als je ze dan in het echt in je armen hebt heb je echt helemaal niks vast Dat gaat gelukkig weer over...
Wow Miepie! Het is me helemaal ontgaan dat je al bevallen was... Wat een wondertjes zijn die kleintjes van jou! En wat zien ze er goed uit. Gaat ook alles goed met ze? Hopelijk geniet je, tussen het druk zijn door, onwijs van ze!