Wat een mooie foto's van jullie wondertjes! Hier Lucas geboren met 35 weken en 1 dag, gehaald met een spoedkeizersnee. Bekijk bijlage 157879
Als ik nu naar foto's van Simone van toen kijk verbaas ik me erover dat je ze zo klein al thuis krijgt Simone was 2300 gram, dat is echt helemaal niks, en wij vonden haar toen al zo groot! En hier is mijn meisje alweer ruim 10 maanden oud!
David was ook zo klein al thuis (1850gram), ik hoorde trouwens dat dat steeds vaker mag, zolang ze maar uit de couveuse zijn. Voelde wel heel erg kwetsbaar trouwens. @Lan, wat een knap ventje hier nog een foto van David, 5 maanden nu. Ook met dit weer een muts op tegen de prikkels (wat een beetje lijkt te werken)
Ik dacht ook dat we nog lang niet thuis zouden komen maar de regels zijn veranderd naar 7 keer zelf voeding drinken, temperatuur op peil kunnen houden en groeien.
Ze heeft nu haar eigen lijntje wel zo'n beetje te pakken, inhalen doet ze niet zo hard meer: http://www.snuffel.net/groeicurve.png
hey lees hier heel vaak mee ruben mijn zoon is geboren na zwangerschap van 32 weken omdat ik zwangerschapsvergifteging had met hellpsyndroom hij woog 1400kg en 40 cm
Wat een mooie kindjes allemaal!! Ik zal die van Damien er ook binnekort opzetten, maar heb een nieuwe laptop dus moet nog alles overzetten!