Foto's!

Discussie in 'Prematuur' gestart door Fairytale, 20 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

    one of kind VIP lid

    14 feb 2006
    22.139
    276
    83
    Ons ventje is met 36+2 weken geboren aangezien ik werd ingeleid met zwangerschapsvergiftiging en beginnende HELPP.
    Hij heeft 10 dagen in de couveuse moeten liggen aangezien hij erg kreunde en hij erge geelzucht had.
     
  2. one of kind

    one of kind VIP lid

    14 feb 2006
    22.139
    276
    83
    En nu:) met 6 mnd.
     
  3. one of kind

    one of kind VIP lid

    14 feb 2006
    22.139
    276
    83
    Wat een mooie kindjes hier toch allemaal!
    En zo'n vechtertjes!!!
     
  4. Fairytale

    Fairytale Niet meer actief

    Dit is mijn mannetje alweer! Hier was hij 7,5 maand!
     
  5. anmiri

    anmiri Actief lid

    15 aug 2010
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bekijk bijlage 169331 Even een foto van Noah,alweer een half jaar oud, gecorrigeerd 3 maanden. Mijn kleine lachebekkie doet het prima!
     
  6. anmiri

    anmiri Actief lid

    15 aug 2010
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn oudste met Noah. Oudste 10 weken te vroeg geboren, 980 gram, nu 9 jaar. Noah 13 weken te vroeg en 765 gram. Mooi stel he:D
    Bekijk bijlage 169334
     
  7. Melanina

    Melanina VIP lid

    20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
  8. pinter

    pinter Fanatiek lid

    9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Hallo dames,

    bij ons was het tegenovergestelde,onze zoon werdt met 42 weken geboren na een zware bevalling die net kantje boord voor hem is goed gegaan.
    Hij was vrij lang en woog een dikke 8 pond,heeft een week in de couveuse gelegen doordat hij vruchtwater had binnengekregen waarin hij gepoept had,hij had een bacteriele infectie,kreunde veel en ademde niet goed zelfstandig,en hij had veel last van de vacuum die verkeerd op zijn hoofdje stond omdat hij een sterrekijkertje bleek te zijn,en door de vacuum miste hij een lapje huid op zijn hoofdje..
    Ook werdt hij 4 dagen na de bevalling erg zie,bleek een virus te hebben,ze dachten eerst hersenvliesontsteking.

    Ik ben dus totaal niet bekend met een "kleine"baby,en vindt het echt een wonder dat als ik jullie erg kleine vechtertjes zie liggen,bedolven onder de slangen en apparaatjes,en dan zie je daarna foto's van maanden later....jeetje wat is en blijft het toch een wonder.
    Ik kan me niet voorstellen hoe dit voor jullie als ouders moet zijn,de onzekere tijd,je voelt je machteloos......je kleintje ligt daar,en je kunt zo weinig....

    Dames geniet van jullie wonders,want dat zijn het,elk kindje,groot of klein.....
     

Deel Deze Pagina