Foto's!

Discussie in 'Prematuur' gestart door Fairytale, 20 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aleida

    Aleida Fanatiek lid

    9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
  2. Aleida

    Aleida Fanatiek lid

    9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
  3. Aleida

    Aleida Fanatiek lid

    9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
  4. Melanina

    Melanina VIP lid

    20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    aleida wat een leuke foto met dat superman pakje en wat is hij een lekker mannetje hoor :)
     
  5. Aleida

    Aleida Fanatiek lid

    9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Thanks, thanks!! Dat pakje vond ik echt helemaal bij hem passen. hihi

    Grtjs,
    Aleida
     
  6. Ons Kleintje

    Ons Kleintje Niet meer actief

    wauw leuke fotos hoor!!
     
  7. fleur24

    fleur24 Fanatiek lid

    26 sep 2008
    1.442
    1
    38


    Inderdaad!
     
  8. fleur24

    fleur24 Fanatiek lid

    26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    @OK, Thanks voor je begrip!!
     
  9. moon85

    moon85 VIP lid

    5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ aleida

    Lief!!
    Dat supermanpakkie heeft Wessel ook!

    @ foto's

    Ik heb ook gewoon hier foto's altijd geplaatst hoor.
    Je moet doen waar je je fijn bij voelt.
     
  10. ingef

    ingef VIP lid

    30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    als je goed leest reageer ik op een van de dames die vindt dat we 'aapjes' komen kijken. ik vind dit dus ook geen goede omschrijving en probeer juist aan te geven hoe mooi ik jullie kindjes vind!
     
  11. mamaSuusenTessa

    mamaSuusenTessa Bekend lid

    8 okt 2010
    893
    0
    16
    NULL
    Eindhoven
    @Fleur24,je hebt zelf gezegd...dat het lijkt alsof mensen hier komen om aapjes te kijken.Ik snap natuurlijk wel dat je het niet zo letterlijk bedoeld,maar mensen reageren alleen op jouw woorden.
    Ik snap ook best dat je de foto's hebt verwijderd hoor!
     
  12. Fairytale

    Fairytale Niet meer actief

    @Aleida: Wat een mooie foto;s! Ik kan ook precies zien welke ziekenhuizen je mannetje heeft gelegen! Precies hetzelfde als ons..;)
     
  13. Loe

    Loe Niet meer actief

    #93 Loe, 31 jan 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 jan 2011
    onze kanjer, geboren met 34 weken, hij was 48 cm en 2530 gram. Hij heeft 2 dagen aan de cpap gelegen, antibiotica en pijnstillers gehad (hij was bont en blauw: letterlijk) ivm zeer traumatische bevalling (Voor hem en voor mij) en deed het harstikke goed, mocht na drie weken naar huis. Ook hij heeft kennis gemaakt met de bilizonnebril, meerdere keren zelfs. Een echte vechter, net als alle kindjes hier.
     
  14. Loe

    Loe Niet meer actief

  15. Loe

    Loe Niet meer actief

    en Lenn nu, met vijf maanden:
     
  16. fleur24

    fleur24 Fanatiek lid

    26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    #96 fleur24, 1 feb 2011
    Laatst bewerkt: 1 feb 2011
    Dat klopt je reageerd op mij ;). En ik zei "een gevoel van aapjes kijken". De manier waarop je dat duidelijk probeerd te maken schiet bij mij verkeerd. Maargoed verder heeft het niet zo erg veel zin om het uit te leggen want je kan het pas begrijpen als je zelf ook een kindje krijgt die extreem prematuur is. Ja ik moet me echt inhouden om dit topic niet vol te schrijven om het uit te leggen en er verder op in te gaan wat ik er vreemd aan vind en verkeerd valt bij mij. Maar zoals ik al eerder zei ga ik dat niet doen. ;)
     
  17. jada08

    jada08 VIP lid

    14 jan 2009
    7.549
    319
    83
    sorry fleur, je maakt van een mug een olifant vind ik. Ingef schrijft aapje toch tussen aanhalingstekens, ze bedoeld dan toch niet echt dat ze prematuurtjes aapjes noemt. Ze schrijft alleen maar dat ze het bijzonder vind om te zien hoe prematuurtjes vechten etc. Niks mis met haar opmerking hoor. Ze schrijft aapjes tussen aanhalingstekens omdat iemand anders het gevoel had dat het aapjes kijken is en daarom de foto's weg haalt.
     
  18. Loe

    Loe Niet meer actief

    exact, dat vind ik ook. Ik denk ook dat we er nu niets meer over moeten zeggen. (bijna) Iedereen die hier komt, daarvan zijn de bedoeling goed. Kijk gerust naar mijn 'aapje'. Trouwens, wat vinden jullie van mijn mooie jongen? (zei een trotse mama)
     
  19. pardoes

    pardoes VIP lid

    15 apr 2009
    7.310
    894
    113
    Ik vind het een schatje en hij is flink gegroeid, niet vervelend bedoeld :), Maar hij is toch een flinke jongen, zegt de mama met het jongetje dat erg zwaar is ;).

    Ik moet zeggen sommige foto´s had ik al eens gezien maar vind het toch wel erg bijzonder om te zien hoe klein ze waren en hoe groot sommige kindjes nu zijn. Het is gewoon super om te zien dat ze zo hard hebben gevochten en waar ze nu staan.
    Jullie snappen wel dat ik geen foto´s ga plaatsen mijn mannetje past er echt niet tussen, ondanks dat hij te vroeg is geboren, was hij nooit zo klein en wil jullie niet voor het hoofd stoten.
     
  20. Loe

    Loe Niet meer actief

    Nou, van mij mag je hem gewoon plaatsen hoor! T moet niet gekker worden hier.
    Ja, grote beer noemen we onze zoon. TJonge jonge, ik ben ook benieuwd wat hij weegt, vrijdag naar cb. Hij is nu 66 cm op vijf maanden. Zijn vader was ook zo'n molligerd/grote beer, tot zijn derde ongeveer, en nu een slanke kerel haha. Dus ik heb hoop hoor. en als ie dikker blijft, ook geen punt.
    Ben benieuwd naar je foto's hoor.:)
     

Deel Deze Pagina