geweldige foto's maar wat is standaard dan? schoolfoto achtig? ik vind deze niet standaard wel onwijs grappig
Wat een gave fotos allemaal. Hier kan ik wel wat mee. En met die spekkies geweldig. Las hier op het forum ook van iemand die een kestkaart had gemaakt met de jongste in de pan en de oudste met schort en pollepel en de tekst erbij dit jaar zorg ik voor het kerstdiner die vond ik ook geweldig hihi maja heb maar 1 kindje he. Misschien leuk voor mijn oppaskindjes. Ga de camera iig morgen meenemen hihi
Die met LOVE is echt geweldig!! Spekkies of foto's met flesjes heb ik niets mee. Maar echt die met love wil ik ook maken haha Die met die vinger in de neus vind ik wel lollig maar niet om nou in de woonkamer op te hangen Ik denk dat met standaard foto's van die foto's worden bedoeld welke je in de supermarkt met van die foto acties kunt laten maken. In zo'n standaard rieten stoelje, of met zo'n beertje van de fotograaf, in een kratje oid... Ik hou niet zo van dat soort foto's. Ik vind het veel mooier als het foto's zijn met eigen attributen, in een eigen stoelje ipv spullen van een ander. In het bos met blaadjes lijkt me ook heel cool!! Misschien dat wij die vanmiddag eens gaan proberen
In een zwitsal badje... Door de lichtroze achtergrondkleur van de site wordt de foto ook een beetje roze maar het is wit
Ik lees ook even mee want ben ook steeds opzoek naar leuke ideeen. De foto's het bos zijn bij mij helaas niet zo mooi geworden.. Kan niet wachten totdat het sneeuwt!
Mooie foto's Rosa Lynn, Mrs Nuke, AKD, Rinke en MamaC! Ik ben ook niet zo van de attributen en de achtergrond moet geen afleiding maar een mooie aanvullig zijn op de foto.
ik heb deze afgelopen zomer onverwachts gemaakt vanuit de tent ze had geen enkel idee dat ze werd vastgelegd, dat zijn de mooiste plaatsjes
Wauw, erg mooi allemaal.. Heb laatst een foto gemaakt van onze boy en onze hond. Poeh, moeilijk! Hopelijk komen er nog mooie spontane momenten samen!