Foto's

Discussie in 'De lounge' gestart door arwin, 20 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik vind het raar dat mensen vinden dat ze niet meer langs hoeven te komen, omdat ze de foto's al hebben gezien. Zegt meer over die mensen dan over jullie of je schoonouders. Die mensen moet je niet eens over de vloer willen hebben. Ik zou dan ook echt 'wraak' nemen, door op een verjaardag of zo, iets waar jij verwacht wordt, een foto van jezelf te sturen, mét cadeau (op de foto). Want ja, een foto is toch voldoende? :D

De opmerking: "Wanneer mogen we hem eens in het echt zien?" is toch juist positief? Dat is duidelijk een signaal, dat ze de foto's wel leuk vinden, maar dat foto's het niet halen bij een baby zélf zien en kunnen vasthouden.

2. aora

aora Actief lid

6 sep 2012
    444
    13
    18
    NULL
    NULL
    Je schoonouders kunnen niet pronken met de baby en hebben dus "the next best thing" om mee te pronken: de foto's. Wen er maar gewoon aan, het hoort erbij. Bij jullie ziet de familie de kleine in het echt en dat is heel anders en veel leuker dan alleen maar een foto. Laat dit conflict gaan is mijn advies. Jullie blazen het echt op.

Volgende stap is dat jullie langskomen en dat er alleen aandacht is voor je baby, ook dat hoort erbij. Gewoon van genieten.

Dat familieleden na het zien van de foto's vinden dat ze niet meer langs hoeven te komen is gewoon raar. Heeft niks met je schoonouders te maken. Die familieleden zijn gewoon op zoek naar een reden om de reis niet te hoeven maken.

Je lijkt me een beetje kritisch als het op foto's aankomt die je schoonvader gemaakt heeft dus mss is dat de reden dat hij ze liever niet laat zien. En zolang er bij je oma een foto van jouw eigen baby is neergezet zou ik mij daar ook niet druk over maken. Als je liever een foto hebt die je zelf gemaakt hebt dan stuur je die toch op (met een briefje "voor oma van "naam kleinkind"). Kan oma zelf kiezen welke ze in het lijstje wil :).

3. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

Helemaal mee eens, op facebook zetten zou je misschien nog over kunnen vallen (al vind ik dat zelf ook een beetje zeuren maar daar kan ik me nog iets in vinden) ik zou het eerder raar vinden als ze geen foto ergens willen zetten van hun kleinkind!

4. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zolang ze fb niet vol zetten van jullie blote kind in bad enzo, vind ik dat je je aanstelt..

Deel Deze Pagina