hallo wij hebben ook fotosessies laten maken bij de V&D. En ik moet zeggen ze worden echt heel erg mooi heel erg professioneel gaan ze er ook te werk. we hebben ze laten maken toen Terence 5 maanden oud was. en willen er strax weer eentje wanneer hij 12 maanden is dan gaan ze op een stoeltje,koffer enzo. maar uhm ff kijken het koste: 199,- het hele pakket. en je mag zelf kiezen welke foto je wilt hebben. we hebben er eentje weggelaten die leek veel op een andere,dus was het een beetje onzin om te nemen. en werdt de prijs ook lager. dus werdt het 129,- euro's koopje dus . blijft duur natuurlijk maar jah je eerste kindje en je maakt het 1 x mee zo jong. ps:waar ik spijt van heb is dat ik geen foto heb laten maken toen ik zwanger van hem was daar baal ik nu nog steeds van. maar bij de tweede ga ik het zeker doen maar dan met Terence bij mijn dikke buik. de prijs verschilt heel veel en vaak hoor. ga maar een keertjuh langs of even bellen .
Ik had 5 setjes genomen en ik was 149 euro kwijt.... De shoot kosten waren 9,95, en daar komen dan de fotos die je kiest boven op...
Wij hebben het laten doen bij de oudste en om eerlik te zijn vodn ik het erg tegen vallen en erg duur. Je zit zo over de 100 euro voor standaard foto's die bij 9 van de 10 mensen aan de muur hangen. Wehebben het dus daar niet meer laten doen maar wel bij een (beginnend) fotograaf die de kinderen niet echt laat poseren maar gewoon kijktwat het kind doet en dan haar foto's maakt. Die foto's zijn een stuk orgineler en leuker. Maar dat is natuurlijk persoonlijk. Bij v&d vond ik het echt een foto-fabriek.
Wij waren ook 10 euro kwijt voor het laten maken van de foto's. Voor de foto's zelf waren we voor 3 grote en een aantal kleine foto's 100 euro kwijt. Ze zijn wel erg leuk hoor. Let wel op dat de formaten geen standaard formaten zijn. Dus een lijstje kopen is een hele opgave. Wij moesten bij een lijstenzaak de foto in een lijst laten zetten want bij de V&D en de hema hebben ze deze maten niet..
Ik ben het helemaal met bumbaloe eens... Het is echt een foto-fabriek daar vonden wij.. Ik had op de jonge gezinnenbeurs een gratis shoot & vergroting gewonnen. Wij hadden ook nog s een hele irritante fotografe (is pech natuurlijk, dit kan verschillen) Yara ging er gewoon van spugen Als je kindje nog niet kan zitten, willen ze dat je je hand onder een doek verstopt en aan t shirtje van je kind vasthoudt..ziet er niet echt tof uit, zo'n opgevouwen baby. Wij hielden er een beetje een slecht gevoel aan over...maar dit is heel persoonlijk natuurlijk. Als je even nadenkt, is het natuurlijk ook absurd om 35 euro (reken even om, da's 77 gulden!) voor 1 foto van 20 bij 30 te betalen..Ik wil niemand voor het hoofd stoten en ik snap dat het misschien moeilijk weigeren is als je kindje overal leuk op staat, maar ik zou echt kiezen voor n andere fotograaf!
Ik heb toevallig vorige week ook een fotoshoot laten maken! Vond het wel leuk om te doen, maar inderdaad moest ik ook Joris met een arm onder de doek verstopt vasthouden, vond het ook al heel vreemd dat ze zo'n kleintje laten zitten! Maar goed, ik vind het verder ook veel te duur en ik ga over een week alleen de foto halen die we gratis krijgen (ja 9,- moesten we betalen, maar dat zijn de verwerkingskosten)!
Ik zou eens op bellphoto.be kijken, is ook erg leuk. En mocht je korting willen, ik heb nog bonnen van portrait palace (V&D) uit de babydoos. Bij ons is er geen in de buurt. Als je ze wil hebben, stuur dan even een pbtje.
ja die bonnen heb ik ook. Daarom vroeg ik het. Maar ik schrik toch wel erg van de prijzen die jullie opnoemen. Ik dacht eerder aan een euro of 70. Dan ga ik eens kijken bij andere fotografen..
Hoi, wij hebben het ook laten doen. We hebben daarna 1 foto bijgekocht en die koste 35 Euro. Nu werd ik twee weken later gebeld dat ze me aan konden bieden: 1 foto plus 1 setje kleinere foto's voor 15 Euro. Die kon ik dus nog komen kopen uit de foto's die toen ook al gemaakt waren. Mijn schoonzusje heeft zelf een fotoshoot gedaan bij een andere fotograaf, maar die was nog duurder uit met de kosten van de shoot erbij (die koste al 30 Euro) en dan nog de foto's. Deze waren iets goedkoper, maar uiteindelijk was ze duurder uit dan wij met onze gratis fotoshoot en gratis vergroting. Ik vind het trouwens wel leuke foto's. Het kan natuurlijk geen kwaad om bij een andere fotograaf te checken, maar als je toch bij een V&D in de buurt woont dan zou ik het gewoon doen.
Heeft er iemand misschien een voorbeeld van? In je album ofzo? Tja de prijs die jij dan weer zegt valt dan weer mee..
Ik heb de foto in mijn album bij de fotograaf laten maken. 15 euro voor de shoot, en nog ongeveer 15 euro per foto voor bijbestellen.
Ik denk trouwens ook dat je bij een proffecionele fotograaf minstens zo duur uitbent. Wij zijn in januari bij een beginnend fotograsf geweest die bijna afgestudeerd was toen. (als fotograaf) Wij hebben 75 euro betaald voor een foto shoot van een uur, en 20 foto's op cdrom. Verder kon je bij haar foto's bestellen (tussne de 4 en 60 euro per stuk afhankelijk van het formaat) Wij hebbend daar een paar foto's besteld van 5 euro per stuk voor de opa's en oma's. En de rest gewoon bij de hema Het lijkt misschien nog veel geld maar je hebt dus wel 20 foto's voor dat geld dat krijg je bij v&d niet. Succes met je keuze Yvonne