maat schoentjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door happymama, 4 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

mijn zoontje van 6 mnd heeft volgens mij grote voeten hij is zelf ook best groot heeft al mt 74/80
    hoe kom ik achter de maat want wil scoentjes voor m of slofjes

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Even naar de winkel gaan en passen maar:D

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Passen..

Of zijn voet over tekenen op een vel papier, wat je dan als maat kun gebruiken.
    Of een sateprikker van zijn hak tot grote teen leggen en op lengte afbreken.

Met 6 maand is het (waarschijnlijk) niet voor het lopen. Als hij er echt op gaat lopen, zou ik zeker wel gaan passen, want dan is goed passend schoeisel veel belangrijker..

4. happymama

nee moet nog wel echt slofjes hebben , wilde t eerst niet doen want in de zomer hebben ze toch vaak blote voetjes maar met dit pokke weer en aangezien ik de kinderwagen bak heb omgebouwd zijn schoetjes wel leuk als ie mee moet

5. babyproject

babyproject Niet meer actief

6. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Daniëlle is dik 5,5 maand en heeft net als je mannetje maat 74/80(71 cm) en zij heeft maat 20(op laten meten door goede schoenenzaak)maar zij heeft flinke stampers haha. Van shoesme hebben ze leuke zachte en soepele babyschoentjes.

7. Superjollie

Superjollie Fanatiek lid

13 feb 2011
    1.821
    72
    48
    Groningen
    Wow, jullie kindjes leven op grote voet! Mijn zoontje is bijna 19 maanden en hij heeft maat 20...
    Dat heeft hij van mij denk ik, ik ben 1.77 lang en ik heb schoenmaat 37.

Je kunt het bij een goede kinderschoenenzaak laten opmeten. Daar kunnen ze ook zien of er verder nog bijzonderheden zijn, zoals brede voeten, hoge wreef etc.

8. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Op bijv www.aapies.nl staat ook een tabel hoe je de maat moet opmeten/ berekenen...
    Daar hebben ze erg leuke slofjes al zeg ik het zelf (voor zomer én winter)!!

9. happymama

Heb daar schoentjes besteld vandaag .
    Had ze gemeten 11.5 cm :$
    Heb nu m besteld van 12.5 cm

10. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Daniëlle haar voetjes zijn 12 en 12,3 cm,welke maat moet ik dan bestellen? Heb hele leuke gezien.

Deel Deze Pagina