Chico lite way vs maclaren quest

Discussion in 'Baby en dreumes' started by aappie20, Sep 11, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

Feb 19, 2012
    3,224
    525
    113
    Wie O wie

Welke bevalt jullie beter?
    Ik ga ziezo testrijden, maar graag hoor ik ervaringen of het fietsen met deze buggy's

2. Laris

Laris Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    1,917
    2
    0
    Geen ervaring met Chico, maar ik zweer bij mijn Maclaren buggy. Niet goedkoop, maar wel een aanschaf die het geld waard is!

3. Venne

Venne Actief lid

Feb 14, 2013
    464
    59
    28
    NULL
    Zuiden van het land
    Wij hebben een chicco liteway, maar zou m niet aanraden. Zeker wanneer je kindje nog jonger is (rond 11/12mnd) hangt ie erin als n zak aardappels. De wieltjes raken soms niet allemaal de grond.
    Voordeel is wel dat de wieltjes niet dat irritante rtrtrtrt geluid maken.

Ik weet niet hoe de mcLaren rijdt, maar kan de Chicco dus niet aanbevelen (ondanks de goede beoordeling van de consumentenbond).

4. moorske

moorske Actief lid

Jan 4, 2008
    479
    0
    0
    chicco gehad, vond het niet fijn rijden en mijn dochter zat er niet goed in. nu op marktplaats een mc claren, en hij rijd erg fijn, en mijn zoontje zit er erg goed in. fijne sluiting ook.

5. Luna86

Luna86 VIP lid

Jan 11, 2009
    14,833
    9,337
    113
    Gelderland
    Mc laren! Super fijne buggy. We hebben hem nu 3 jaar ongeveer en rijd nog steeds super fijn. Hebben nog een zapp extra en een bambino gehad maar halen het allebei niet bij de Mc laren.

6. tuc

tuc Niet meer actief

Wij hebben de chicco, super ding. De maclaren reed ook fijn, maar die was een stuk duurder en dat vond ik het niet waard

7. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

Oct 8, 2009
    3,212
    1
    0
    Mc laren super fijn! Alleen opletten als je er veel tassen aan hebt hangen (zonder lind) klapt hij achterover.
    Ik heb hem trouwens van marltplaats voor. 25euro

Share This Page