In mijn album staan nog een paar foto's Ik had een spijkerbroek aan (van voor mijn zwangerschap) met een riem, zodat je niet zag dat mijn broek niet dicht kon Met daarbij een wit shirtje en een grijs vestje wat open viel over langs mijn buik. Daarna nog foto's gemaakt zonder vestje, en mijn shirtje omhoog. En ik had ook nog een zwart bolero-vestje mee, zodat mijn blote buik ook mooi te zien was En ben superblij met het resultaat!
Mijn foto van afgelopen weekend, bij 36 weken zwangerschap van kindje nr 3 dus.... Bekijk bijlage 124816
Hoi Dames, Mooie foto`s allemaal zeg. Kan zo mooi ffies ideen opdoen. Zaterdag hebben mijn vriend en ik een fotoshoot Heel veel zin in. Maar nu even een vraagje, hebben jullie een gewone spijkerbroek aan of is een positiebroek ook mogelijk?
@missnanda, ik heb een positiebroek aan, met de band naar binnen geslagen... Als je er 1 hebt zonder zo'n band, is dat wel mooier! Veel plezier vast!
39.1 week We hadden zelf thuis foto's gemaakt en van de drie heb ik 2 even bewerkt (zwart/wit) en bijgesneden, want de foto's zijn meer voor privégebruik. Allen, mooie foto's in dit topic! 8)