Op dit moment loop ik bij Doevendans net als de vorige zwangerschap. Mijn nicht vertelde over Gerrie van der Haar en dat klonk wel positief ook de site ziet er goed uit! Heeft iemand ervaringen met haar? Of met een andere verloskundige ?
Jaaaaaa de praktijk van Gerrie is echt top!! Ben met alle 3 de zwangerschappen bij haar geweest, kan het je echt aanbevelen!! Ook de andere verloskundigen in haar praktijk, allemaal echt super!
Gerrie is helemaal top ! Erg lief allemaal ! Bij de eerste ook bij Gerrie geweest en zou niet anders willen. Momenteel even een beetje onzekerheid ivm verhoogde suikerwaarde... maar ik hoop echt dat ik bij Gerrie (en de rest uiteraard ) mag blijven ! Ze kan pittig zijn... en eerlijk.. maar dat heb ik soms wel nodig Ik vergeet nooit meer haar reactie tijdens het toucheren bij de bevalling Hahahahaha Maar die had ik ook meer dan verdient
Ik ben ook bij Doevendans, bevalt me eigenlijk prima. Met de 1e daar ook geweest... Succes met je keuze verder
Het lijkt me dat je wel zo zou moeten kunnen overstappen. Zo te zien heb je de intake nog niet gehad ? En zowel als jij je er beter bij voelt lijkt me dat het zeker mogelijk zou moeten zijn. Gewoon doen waar je jezelf goed bij voelt.