Ze heeft er ook geen 185 voor betaald hoor, maar dat was wel de Groupon waarde. Ik weet niet wat ze er voor betaald heeft , dat vraag je ook meestal niet met een cadeautje haha. Edit: Was 158!, maar dan nog vind ik dat geen waar voor je geld eerlijk gezegd. En ja, we voelde ons heel erg ongemakkelijk hahahaha.
Balen, op zn zachtst gezegd... :x Kan je niet alsnog groupon benaderen (zonder je zusje in te lichten), misschien krijg je alsnog iets anders aangeboden of een deel van je geld terug?
Lach me kapot om die tattoo, wat erg. Ik vind je gezin erg leuk! De foto's verder echt niet mooi gemaakt. Het lijken huiskamerfoto's.
En Mango26 Wij hebben toen ook bij de AH een foto van mijn zoontje laten maken. Die waren echt 100x zoveel leuker! Uiteindelijk voor de hele set van mijn zoontje met 1 grote canvas, 2 kleine canvasjes en alle foto's afgedrukt op flinke formaatjes en nog 2 vierkante afdrukken voor 200 euro. Hier was er eentje. Bekijk bijlage 330419
vaak met zulke acties word je uitgekleed. de shoot opzich is vaak niet zo duur, maar de foto's zijn dan schandalig duur. ik vind de kwaliteit van de foto's ook niet professioneel. is volgens mij gewoon iemand die het als hobby doet
Wat een dotje, zo klein nog... Ik vond het idd ook best veel geld, maar ja, ze waren zo leuk, dit was er 1 van (ff snel van de site geplukt, maar heb ze thuis gewoon liggen) Nabestellen kost daar trouwens ook een godsvermogen, dat ga ik echt niet doen!
Ahh die is zeker leuk en wat een mooie krullen zeg! Ik kon ze ook niet laten liggen hoor. Toen ik ze zag staan was ik zo in en in trots. Heb ze daarna ingescand en af laten drukken voor familie. We hadden ze toch allemaal .
Oh echt??? Terwijl je zo'n goede fotograaf kent, hahaha! Ken het probleem wel hoor, heb ze zelf op laten halen met de afspraak dat ze alleen een bepaald aantal foto's mee zouden nemen, anders had het me vast ook een hoop geld gekost
Daar staat er ook alweer 1 in de planning hoor, deze kwam ff tussendoor... Maar het is gewoon een goede marketingtruc, haha!
Maar als je een bon hebt twv een x bedrag, heb je toch ook recht op alles wat bij dat bedrag hoort? Als je normaal 6 foto's zou krijgen, moeten ze dat nu ook aanbieden. Anders zegt die waarde ook niks. Zou daar wel wat van zeggen hoor!
Jullie zien er onwijs lief uit, maar inderdaad ongemakkelijk en niet echt waar voor je geld.. Wat balen zeg!
Hmmm.... ik vind de foto's nou niet echt geweldig! Ik ken je verder niet, maar de foto waar jij alleen op staat, oog je ook niet ontspannen En zeker met een kindje wat echt niet wil, zou ik als fotograaf, jullie nog eens terug laten komen. Dus...... vanaf 2014 doe ik weer fotoshoots Haha!!
Er is al genoeg gezegd over de foto's Maar over groupon: dat zijn niet echt de eerlijkste zakenmensen zeg maar, als je meedoet, moet je je ding aanbieden voor minder dan de helft van het bedrag op de website. Iemand in mijn directe omgeving heeft er ook aan meegedaan en er niks aan verdiend. Wel goed voor mond-tot-mond-reclame natuurlijk. Ze kunnen lullen als brugman zodat je, voordat je het weet, hebt getekend voor 2 keer een groupon actie waaraan je weinig verdient en je elk weekend moet werken (dat soort dingen stellen ze als eis). Ik wilde gewoon even de andere kant vertellen, zou best kunnen dat de fotograaf zich genaaid voelde en daardoor geld vroeg voor alle extra dingen.
nou ik heb een keer een reportage gezien, niet over groupon zelf maar wel zoiets als dit...en daar bleek dat het vaak mis gaat. Mensen krijgen niet wat ze bestellen..of het is niet beschikbaar...bedrijven bestaan niet meer! Of bedrijven verdienen er niets aan omdat het zooo goedkoop verkocht word. Een bedrijf kon het gewoon niet aan, ze hadden de aanbieding voor 50 mensen...maar de verkoper had er 500 verkocht!! wat dus inhield dat ze 450 mensen teleur moesten stellen..want als ze al die mensen voor die prijs moesten helpen dan waren ze over 10 jaar nog bezig.....en waren ze al 100 keer failliet gegaan......want er was dan geen tijd en ruimte meer voor andere klanten! dus ik ben wat huiverig voor dat soort dingen.....