Ik ben afgelopen zaterdag overstag gegaan bij de AH... ik ben bang dat de foto's veel te mooi zijn en ook ik heel de set koop TS, leuk gezin zijn jullie. Ik zou Groupon even en mailtje sturen met je ervaring.
Dat is juist de truc.. meeste mensen zouden die kleur lelijk vinden en dus betalen voor een andere kleur.. Uiteindekijk gaat het om het eindproduct.. zal mij een rotzorg wezen als ik een garage zou zitten als de fotos er maar goed uit zien
Partyrocker, ik weet nog wel iemand in onze buurt die mooie foto's maakt, daar ben ik via fb terecht gekomen, zij heeft ook foto's van m'n zoontje gemaakt. Stuur maar een pbtje als je meer info wilt.
Natuurlijk is dat de truc, dat is juist zo hypocriet. Als je lekker veel wilt verdienen moet je niet op Groupon gaan staan als fotograaf zijnde en daarna voor de meest belachelijke dingen extra geld vragen. Die bon zou 158 euro waard zijn.. Je kunt mij niet vertellen dat er bij mensen die die 158 euro betalen ook extra geld wordt gevraagd voor een normale achtergrond hoor. Het eindproduct bij ons was overigens ook om te huilen, ik dacht dat dat wel bleek uit mijn vorige bericht
Dat sowieso. Ik zat even rond te kijken naar de prijzen en voor 150 euro zou ik iets heel anders hebben moeten krijgen. Incl. vrije keuze van achtergrond. Zelfs bij het begintarief. Het standaard pakket dus, had je keuze uit 3 achtergronden. Kijk maar; Picture MomentZ
ik snap zoiezo nooit wat van die belachelijke prijzen die worden gehanteerd.. ook niet bij de "geweldige supermarktfoto's'' gelukkig ben ik zelf fotograaf en maak ik al mijn foto's zelf. ging mij meer op het feit dat de garage (locatie) te min was kwam vooral door deze smiley denk ik.
Als er geroepen wordt dat het om een 'professionele studio' gaat en ik kom in een garage van een supermarkt terecht, met een stuk wit zeil op de grond en tegen de muur, een lampje hier en een cameraatje daar, dan is dat inderdaad behoorlijk teleurstellend, ja Als het een fotograaf was geweest die wel goed gebruik wist te maken van die omgeving en een goed eindresultaat had geleverd, had ik het geen probleem gevonden, maar dat was ook niet aan de orde.. Partyrocker, ik zou er echt nog iets mee doen hoor.. Je bent in mijn ogen gewoon in de zeik genomen..
Goedemiddag. Wij zijn gisteren bij jullie geweest voor een fotoshoot met een Groupon deal. Nu vallen mij achteraf gezien een paar dingen op. Als ik ga kijken naar de waarde van de Groupon (158 euro) en wat ik gekregen heb komt dit niet overeen met wat jullie voor deze prijs aanbieden. Dit komt namelijk overeen met het standaardpakket van 35 euro. Dit vind ik op zijn zachts gezegd een beetje raar. Als een product voor een bepaalde prijs aangeboden wordt (groupon of niet) dan hoort dit ook voor die prijs geleverd te worden. Nu hebben we er niks anders aan overgehouden dan een ongemakkelijke korte shoot met net 4 foto;s die redelijk waren. Geen keuze van achtergrond (ja tegen een meerprijs) en nog eens goudgeld kwijt aan de extra foto's die we wouden af laten drukken. Is het niet de bedoeling dat als een product voor een bepaalde prijs wordt aangeboden. Deze ook voor die prijs moet worden geleverd? Met dezelfde service zoals elke andere normale betalende klant deze zou moeten krijgen? Sterker nog, is dit jullie niet verplicht? Met vriendelijke groeten
Ik zie trouwens dat je zelfs bij de korte fotoshoot van 10 euro een normale, witte achtergrond krijgt, en dat je vanaf 39 euro inderdaad kunt kiezen uit achtergronden.. Die shoot kwam dus nog niet eens overeen met een goedkope versie!
waarschijnlijk zal zoiets op locatie zijn geweest en dan heb je soms niets te zeggen over waar je komt te staan ja dat dat teleurstellend is snap ik idd.. valt me op dat dat soort fotografen totaal geen gevoel hebben voor compositie of lichtgebruik of wat dan ook.. vaak wordt er dus niets bewerkt en willen dat soort mensen alleen maar snel geld maken maar heel veel mensen zijn wel snel tevreden en daardoor blijft het ook maar bestaan net zo als die belachelijke supermarktstudio's.. mensen vinden het geweldig.. hun kindje staat er leuk op.. maar als je als fotograaf zijnde en naar kijkt is het om te huilen hoor.. en dan die belachelijke prijzen ook nog eens..
Helaas was het echt haar officiele studio.. We belden eerst nog bij het verkeerde huis aan (want een shoot ergens in een thuisstudio had ik al vaker meegemaakt) en die mensen gaven ook aan dat ze gek werden van iedereen die bij hen langskwamen voor de shoot, en dat we dus onder de supermarkt moeten zijn.. Wij kregen onder andere dit mee; Dramatische belichting, niet recht in beeld, hij is niet eens scherp! Echt zonde..
Ik vind trouwens dat je best Groupon kan mailen hierover dat je je erin "geluist" voelt en dat het kwalitatief tegenvalt, dan weten hun dit ook en kunnen ze evt dan wat mee doen..
tjah wat moet je daar op zeggen he... mijn moeder maakt ze dan nog beter.. ja het is jammer dat dat soort dingen nog steeds gebeuren.. ik als fotograaf zijnde zou me rot schamen om zoiets mee te moeten geven.. blijkbaar hebben sommige er totaal geen problemen mee
Ik maak ze zelf ook beter.. Het is dat mijn moeder zo graag een foto wilde van haar 3 kinderen + kleinkind samen en ik dat graag door een fotograaf wilde laten doen. Fotograaf heeft ook iedereen nog apart op de foto gezet, met onder andere dit als resultaat, dus Ik moest daarna overigens wel 3 weken op m'n foto's wachten (die binnen een paar werkdagen geleverd zouden worden) omdat ze ziek was. Misschien heeft het daar aan gelegen
Heb hunzelf gemaild en Groupon gebeld. Ze gaan het doorsturen naar de interne afdeling en proberen dit dan op te lossen. Volgens mij krijgt mijn zusje in het meest gunstige geval haar geld terug.
Ze heeft er 20 voor betaald en de bon had inderdaad een waarde van 158 euro. Volgens haar was het inderdaad de bedoeling dat het bedrag wat er als ''waarde'' op wordt gegeven ook de waarde is van het product wat je geleverd krijgt. Dus wat er nu gebeurd is was echt niet de bedoeling.
ik zal hier maar niet te veel op hopen. ik had een bed gekocht voor 1500 euro. een deel van de onderdelen zaten er niet bij. groupon tientale keren gebeld en ze zouden het oplossen, inmiddels dus maar zelf de onderdelen gekocht bij de gamma:x.
Dit kreeg ik terug van de fotostudio. Beste, Dank voor uw mail. Ik begrijp uw vraagstelling. Ik zie dat u via Groupon de deal heeft gekocht. Dit is een waarde voor 4 personen, waarbij er 40 tot 60 foto's gemaakt worden en u een afdruk en setje pasfotos mee krijgt. U refereert in uw mail naar een fotosessie met 5 tot 10 klikken, dit voor maximaal 2 personen. De meer prijs van een losse foto op 10x15 cm kost u dan 27.50 per foto. De deal van Groupon geeft u daarnaast meer studio tijd en de stuk prijs is vanaf 8 euro per foto. Ook hebben wij een afdruk verschil in kwaliteiten van papier soorten. U heeft een afdruk op een KODAK XtraLife 2 papier. Ik begreep van de fotograaf dat ze enorm genoten hebben van jullie kleine. Mocht u meer vragen hebben dan verneem ik graag van u. Met vriendelijke groeten, PR, Saskia Picture MomentZ > Goedemiddag.