Dit mijn reactie; De waarde van de Groupon was voor 2 personen en 158 euro. Dit ben ik nagegaan, ook bij Groupon. We zouden voor een meerprijs van 10 euro de kleine erbij mogen mee laten doen. Hier heb ik nog mailcorrespondentie van. De studiotijd is plusminus 10 minuten geweest, dus van extra tijd was geen sprake. Als ik ga kijken op de site wat er aangeboden wordt voor deze prijs en dan naga wat ik voor deze Groupon met dezelfde waarde heb gekregen komt dit dus niet overeen. Totaal niet overeen zelfs. U wou dus zeggen dat ik met ongeveer 10 minuten studiotijd, 1 afdruk en 8 pasfoto's en eigenlijk foto's van redelijk slechte kwaliteit uitkom op de 158 euro die er aangeboden werd? BASIC FOTOSESSIE 39,- Aantal: Maat: 1 hoogwaardige afdruk op 10×15 cm 1 hoogwaardige afdruk op 13×18 cm Fotoshoot met keuze uit 3 verschillende achtergronden. Maximaal voor 2 personen. Inclusief arbeid fotograaf in studio, inclusief afdruk op 10×15 cm en inclusief afdruk 13×18 cm. Daarnaast kunt u tevens kiezen of u de fotos in kleur, sephia of zwart wit wilt laten bewerken door ons. Extra afdrukken tegen meerprijs. Dit is hetgene wat wij ongeveer hebben gekregen, maar in plaats van 1 extra afdruk een setjes pasfoto´s. In overleg met mijn zoontje erbij, dit zou gebeuren voor een meerprijs van 10 euro, dit omdat dit werd gezien als een ´´service´´ in plaats van een daadwerkelijk persoon. Dit is 39 euro. Bij lange na dus nog niet de 158 euro die er beloofd wordt op de bon. En u kan misschien wel snappen, dat misschien de fotograaf genoten heeft van mijn kleine, wij onszelf allesbehalve gemakkelijk voelde. Dit is ook wel duidelijk van de foto's af te zien. Met vriendelijke groeten,
Ja ik baal ervan dat ze het over studiotijd gaan hebben, want dit is niet iets wat ik kan bewijzen natuurlijk. Ja de tijd van het afrekenen misschien, maar dit was ook pas na weer 10 minuten omdat hij er nog een shoot vlak achteraan kreeg.
Na wat over en weer gemail een reactie gehad dat het een foutje was. Ze hadden verkeerde aanbieding in gedachten. Morgen belt de fotograaf voor een passende oplossing.
Jemig, wat een slechte toko zeg... :x Nou, hoop dat er morgen een oplossing komt die voor jullie goed voelt! Zou je wel een nieuwe shoot bij dezelfde fotograaf willen?
Lol hier ook slechte ervaringen met groupon acties gelukkig door het deelnemende bedrijf uiteindelijk netjes opgelost. Maar mijn god wat een ellende die groupon mensen. Was eens en nooit meer
Nee niet gebeld. Kreeg een flauw mailtje. Kon kiezen voor een (nog) kortere fotoshoot. Of nog 2 afdrukken. Ben maar voor de afdrukken gegaan..
Ja, maar weet je wat; Ik hoop dat de foto's op mijn bruiloft mooier worden . Die fotograaf gaat het slecht krijgen, want die wordt gedrillt hahaha.
Hmpf, wat slecht zeg. Nouja, dit topic is in ieder geval mooie reclame voor Picture Momentz. Karmaaaa!