Hoi allemaal, heeft iemand van jullie dit gedaan? Zo ja, op welke site? Ben op internet aan het rondkijken voor een uitnodiging voor de 1e verjaardag van mijn zoontje. Maar bij de meeste uitnodigingen die je kan maken kan je maar 1 foto kiezen. Weet iemand op welke site ik dit met meerdere foto's kan doen? Ik wil eigenlijk 12 kleine fotootjes erop, van iedere maand tot nu 1tje Alvast bedankt!
leuk, je kan het zelf doen met een photoshop programma, als je dat niet heb, moet je even googlen op picasa. Is ook een fotobewerkingsprogramma en kun je gratis downloaden, je kunt daar de foto's aanklikken die je wil gebruiken en dan op collage drukken. Je kunt er dan ook nog tekst opzetten als je wilt.
Probeer het eens bij vistaprint. Daar kun je postkaarten maken voor een klein bedrag tot zelfs gratis en een heel goede kwaliteit. En bij Albelli kun je ook je eigen kaarten maken. Ik vind Albelli ook heel goed en gebruikersvriendelijk. Ik gebruik dat programma standaard voor de fotoalbums.
Ik heb zo'n kaart in photoshop gemaakt (even de goede afmetingen zoeken), en vervolgens laten afdrukken en versturen bij Greetz, geloof ik. Hele leuke reacties op gehad!
Oke bedankt voor jullie reacties. Zal vanavond eens even rustig op internet rond gaan snuffelen.... Maak ze het liefst gewoon op een site waar ik ze ook kan bestellen maar als dit niet lukt zal ik eens kijken of ik een of ander programma ervoor kan downloaden. Bedankt allemaal voor het meedenken!
Ik heb het niet gebruikt als uitnodiging. Wil het af laten drukken op canvas. Gemaakt in photoshop. View attachment 210136
www.fotokaarten.nl daar kun je en zelf je kaart maken en je krijgt ze als kaart zodat je ze meteen kunt opsturen. maak er zelf ook altijd kaarten mee.
Ik heb het ook gedaan toen ons dochtertje 1 jaar werd. In Powerpoint knippen en plakken en een mooie achtergrond.
Thanks Moontje en Glimworm. Ook eerlijk gejat hoor! Zag een lijst van Riviera Maison die er zo uit zag, maar een hels karwei om de foto's er op juist formaat in te krijgen, dus besloot het maar na te maken. Is nog aardig gelukt! Weet niet of jullie Photoshop gebruiken, maar heb vast nog ergens een .psd-tje liggen. Geef maar een gil
Kijk eens bij imikimi.com daar kan je dit maken. Moet je zoeken op first year of 1 year en dan kom je de voorbeelden tegen en kan je je eigen foto's er in zetten. Heb ik bij mijn zoon gedaan is heel leuk geworden. View attachment 210182 Kan die van 1 jaar zo even niet vinden maar deze heb ik ook met imikimi gemaakt.