Wie nemen jullie mee naar de 20 weken echo?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Corinne348, 14 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corinne348

Corinne348 Actief lid

9 mei 2008
    268
    0
    0
    Ik vraag me zelf af of het niet stom is om me z'n 4ren te gaan, zijn moeder die van mij en mijn man..

2. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik vind het niet zo raar. Bij mijn zoontje is ook mijn man en mijn moeder mee geweest. Ik zou alleen even aan je vk vragen of het voor hun ook geen probleem is. De een vind het prima en de ander houdt niet zo van heel veel mensen om zich heen of ze hebben er simpel weg, geen plek voor.

3. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Ik ben alleen met mijn man gegaan. Het is ten slotte geen pretecho en ook de echoscopiste moet zich goed kunnen concentreren. De oma's hebben we afgelopen zaterdag apart meegenomen naar een pretecho.

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.100
    3.879
    113
    Net als Puppy, alleen mijn man en met dezelfde reden, het is geen pretecho en als ik slecht nieuws krijg, wil ik daar niet nog anderen bij hebben. Bij ons stond trouwens ook in de brief dat je geen andere kinderen mee mocht nemen naar de 20-weken echo. Verder is het natuurlijk persoonlijk wie je meeneemt.

5. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik moet om 10 voor 2 zometeen en ik neem niemand mee, ik vind het raar om meer dan 1 persoon mee te nemen, het is tenslotte een medische echo en geen theekransje,daar hebben ze pretecho buro's voor.
    Ik geloof ook niet dat het bij onze praktijk mag/wordt gewaardeerd.

6. Krissa

Krissa Bekend lid

16 mei 2007
    585
    0
    0
    Sittard-Geleen
    Bij mij is alleen mijn man meegeweest.
    Ik moet er niet aan denken dat er meer mensen omheen staan.
    Voor ons was het echt een moment om samen naar ons kleintje te kunnen kijken.
    Van het ziekenhuis kregen we een DVD mee, die hebben de oma's kunnen kijken.

Nu met 28 weken kan mijn man helaas niet mee, en dan neem ik mijn eigen moeder mee maar meer mensen ook niet.

Groetjes en wie je ook mee neemt, geniet van je echo.
    Krissa

7. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    Ik vind het helemaal niet raar!
    Gewoon meenemen hoor!

Zou ze wel even zeggen dat ze hun gemakkie moeten houden en de echosopiste alle ruimte en rust gunnen om te kunnen kijken ;)

8. hier mijn vader meegenomen. Mijn vriend kon op het laatste moment helaas niet wegens werk.

9. sw33ty22

sw33ty22 Lid

10 apr 2009
    80
    0
    0
    almere
    Ik heb mijn vriend meegenomen en mijn oma maar dat kwam omdat ik ook 4 pretecho's ging laten maken dus die waren voor me moeder en schoonmoeder

10. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Heb over een uurtje onze 20 weken echo. Ben echt op van de zenuwen! Hier gaan we gewoon lekker met zijn tweeen.
    Vind persoonlijk dat dit iets voor ons is. Zovel echo's krijgen we niet en wij willen het geslacht weten maar dit voor ons houden. Ook, zoals iemand al zei, vind ik het wel zo fijn om met zijn tweeen te zijn, stal nou dat er iets mis is.

Maar als je mensen mee wilt nemen. Lekker doen! Al zou ik het wel even navragen.

Veel plezier!

11. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Hier stond in de brief dat we niemand mochten meenemen. Het is inderdaad geen pretecho of theekransje, maar een medische echo.

12. Jewel

Jewel Bekend lid

9 jun 2008
    553
    0
    0
    Hier alleen mijn vriend...

13. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Wij zijn net geweest, met z'n tweeën. Omdat onze VK de echo's zelf maakt is het voor mij ook gewoon een afspraak daar, dus wegen, bloeddruk meten, al mijn kwalen bespreken haha. Nou, dat vind ik toch echt wel iets voor mezelf, mijn man en de VK.

We hebben er trouwens erg van genoten! Wat een mooie druktemaker!

14. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Bij de 1e heb ik ook mijn moeder en schoonmoeder meegenomen, was geen probleem hoor.

En deze keer gaat mijn zusje mee.

15. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.516
    36.478
    113
    Vorige keer met mijn man en mijn moeder. Juist omdat het een medische echo was wilde ik heel graag mijn moeder erbij hebben. Zij kan dingen altijd zo goed relativeren, terwijl ik heel snel in paniek schiet. Morgen de 20weken echo voor deze zwangerschap, maar mijn moeder past op mijn zoontje en dus gaan mijn man en ik met zijn tweetjes.

16. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik neem mijn Lief mee. Met de normale controle's ( door de gyn in mijn geval) krijg ik ook altijd ene echo, maar dan heb ik mijn moeder bij me.

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hier alleen samen met mn vriend. zoals velen het al zeggen is het geen pretecho. maar je kan als je zelf wil altijd wel iemand mee nemen erbij hoor. dat moet je alleen wel even van tevoren vragen bij gene die de echo maakt. misschien wilt zij het liever niet omdat het een medische echo is. Is bij elk verschillend.
    En ik wil je niet bang maken hoor, maar stél dat er iets is, dan zit je familie er wel bij als je het krijgt te horen. Zal je goed over moeten nadenken of je dat alleen met je man/vriend wilt verwerken en aanhoren, of dat de familie erbij zit.
    En misschien gaat alles wel helemaal goed hoor! En kunnen zij ook de baby zien op die manier. Maar persoonlijk vind ik niet dat je andere moet mee nemen. daar zijn pretecho's voor

18. Corinne348

Corinne348 Actief lid

9 mei 2008
    268
    0
    0
    Ik weet dat het geen pretecho is waarschijnlijk nemen wij die ook niet en zo wel dan wil ik daar juist met z'n tweeen gaan.
    Hier ben ik zo zenuwachtig voor dat ik juist die steun wel kan gebruiken. En ik weet ook niet of ze de hele tijd bij kunnen zijn misschien de laatste 10 minuutjes als de controle is geweest even kijken wat ze er in het rijnland ziekenhuis van vinden.

19. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik zou niemand behalve mijn vriend meenemen.. Als hij niet zou kunnen mijn mams of een goede vriendin.. Het is al vaker gezegt maar het is een medische echo en geen pret echo.. Als de oma's graag mee zouden willen kun je ze voorstellen om op hun kosten een 3d echo te laten maken, :D

Veel plezier bij de echo en doen waar jij je goed bij voelt,in zo verre dat kan dan.. ;)

20. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.516
    36.478
    113
    Mijn moeder ging dus ook mee, zoals ik al eerder zei, maar juist omdat we ervan op de hoogte waren dat het echt geen pretecho was. Ze ging ook niet mee voor de leuk, maar voor steun.

Deel Deze Pagina