Zoals de titel zegt krijgen jullie een mix kindje? Of 100% Nederlands? Onze kindjes worden echt een mix : - 1/4 Nederlands - 1/4 Vietnamees - 1/4 Macedonisch - 1/4 Montenegrijns (of hoe je 't ook schrijft Montenegro) Ben zoooo benieuwd hoe zij eruit gaan zien!!
Mijn oudste is Braziliaanse / kaapverdiaanse En deze baby is Braziliaanse 50%/Bonaire25%/Curacao12,5% / Nederlands en Arabisch iets is zo ver terug dat niet weten wat precies Uiterlijk kan alle kanten op dat is het leuke aan mix kindjes mijn vriend is bruin met grijs groene ogen door het gemix.. En mijn oudste is licht getint terwijl ik en me ex bruin zijn en heeft de donker blonde krullen in de zomer mensen vroegen mij soms of ik wel zeker wist of haar vader geen Nederlander was.. Ik houd van gemixte kindjes je kindjes worden prachtig dat is gewoon zeker is een prachtige mix
Hier nog niets, maar als het ons gegund is, wordt het ook een mix. Vriendlief 100% Nederlander Ik 50% Nederlands de andere helft Arubaans (mix Argentijns, Duits, tahitiaans en nog iets) Wij hebben beiden blauwe ogen en (donker) blond haar. In de winter ben ik erg bleek, maar heb wel altijd een soort van "gloed" over me.
Wow wat een mooie mixen komen hier voorbij!! Ik kan niet wachten.. Heb zelf grote amandelvormige ogen, bruin/groen, licht getint met rode wangen haha en krullend haar. Vriend heeft ook mooie groenige ogen en lijkt een beetje op een griek. Sssst niet zeggen dan wordt hij boos Macedonie en Griekenland liggen elkaar namelijk niet haha.
Haha hier ook 100% Hollands! Wij hebben beide blauwe ogen en vroeger was ik donkerblond en vriendlief echt bijna wit.. Nu allebei iets donkerder, maar ik zou raar opkijken als er een kindje uitkomt met hele donkere haren en ook donkere ogen.. Denk dat ik dan wat uit te leggen heb haha! Soms komen er echt de mooiste combinaties uit die mixen trouwens.. ❤️
Hier 4 kids wel hollands maar toch half bloed. Half fries en half brabants.of teld dat niet is ook halfbloed toch.haha
Ons kindje wordt Nederlands / Surinaams, maar ik ben niet 100% Surinaams �� Ben heel benieuwd hoe ze er uit zal zien!
Heerlijk dat er steeds meer gemixte kindjes ontstaan. Ons kindje wordt: 1/4 nederlands 1/4 afrikaans 1/4 antiliaans 1/4 indonesisch Groene ogen, blond haar en krullen zitten in de familie dus ik ben heel benieuwd!
Hier 50% Fries en 50% Nederlander De kans is groot dat hij blauwe ogen zal hebben, heeft iedereen in de familie. De haarkleur kan nog een verassing zijn.
Nou, hier ook 50% Fries (van mijn kant) en 50% Zuid-Hollands, dus ook een mix, maar dan een oerhollandse
Onze zoon is half Turks en kwart Pools en kwart Nederlands. Heeft het lichte haarkleur van mij maar de donkere bruine ogen van zijn vader. Nu inverwachting van de tweede en ik ben benieuwd of dat deze het donkere haar van zijn vader heeft en de groene ogen van mij deze keer. Maar ik denk dat ook deze de donkere bruine ogen van zijn vader zal krijgen omdat de hele fam dat heeft. Het haar durf ik geen uitspraak over te doen dus al met al wordt het weer een verassing over een paar weekjes.
Hier 100% Nederlands, maar ben toch erg benieuwd hoe de kleine eruit gaat zien Ik ben erg blond, krullen en blauwe ogen. ML zwart, stijl en bruin/groene ogen. Tegenpolen van elkaar dus wbt uiterlijk