Benauwdheid

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door El1983, 17 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Vorige week woensdag begon het ook met benauwdheid die overging naar erge keelpijn, donderdag ook nog keelpijn, vrijdag tot afgelopen dinsdag erg verkouden geweest. Veel gestoomd want dat is het enige wat als je zwangere mag, af en toe paracetamol geslikt en keelpastilles van de apotheek. (Neusspray kan ik niet tegen).
    Nu ben ik dus vanaf gisteravond weer benauwd, heb last van een drukkende hoest, ik heb geen koorts.
    Maar ik begin me wel zorgen te maken, is dit normaal in een zwangerschap?
    Of zal ik maar de huisarts bellen voor een afspraak?
    Het punt is namelijk dat ik probeer mijn onzekerheid niet boven water laat komen aangezien ik mijn verloskundige al bestookte met allerlei vraagje of dit en dat wel normaal was.:)

2. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Ik denk gewoon een flinke verkoudheid? Ik kreeg van de huisarts na 2 weken erg beroerd zijn iets antibacterieels om mee te spoelen. Balen is dat.

3. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    Als je het niet vertrouwd zou ik altijd even huisarts of verloskundige bellen. Daar zijn ze voor. Ik snap wel dat het lastig is, maar goed is voor je eigen geruststelling :)! Heb je het de hele dag benauwd?! Ik krijg het benauwd als ik op mijn rug lig vind ik niet fijn.. Liefst zit ik rechtop. Ik krijg het ook benauwd van maagzuur. Dit hoef je niet altijd te voelen dat je dit hebt. Mijn baby ligt ook redelijk hoog maar verwacht dat bij jou niet de rede is. Zit je ademhaling goed in je buik?! Anders adem je wellicht verkeerd. Hopelijk heb je er wat aan.. Succes ermee.. Nogmaals als je het niet vertrouwd bellen!! Ook al is het maar voor je eigen geruststelling..

4. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Gewoon even de huisarts bellen. Benauwdheid is niet goed voor jou en ook niet goed voor de baby. Er zijn pufjes die gewoon veilig zijn tijdens de zwangerschap. Ik heb deze zwangerschap ook last van benauwdheid. Niet leuk, maar tsja...

5. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Bedankt voor de tips dames.
    Benauwdheid is inmiddels wel al gezakt, alleen heb ik het nog als ik plat lig.
    Ik merk wel dat alles nu los komt ;)

6. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fijn dat het afzakt!!!

Deel Deze Pagina