Ik wil graag de naam van mijn zoontje laten tatoeeren op mijn onderarm.. Maar twijfel erg over het lettertype.. nu heb ik er hier op de site al verschillende voorbij zien komen, en ik vroeg me af: - welk letter type heb je gekozen? - hoe ben je aan dat lettertype gekomen? - welke grootte heb je genomen? - en wat is het resultaat? tevreden/ toch liever anders gedaan - foto's zijn natuurlijk ook welkom Zie graag jullie reacties! Alvast bedankt!
mijn tattoo staat aan de zijkant van mijn pols. deze is uit de hand getekend en het zijn sierletters. bovenin zie je een voorbeeld
dit is die van mij! in de tattooshop hadden ze een hele klapper met lettertypes en daar heb ik het uitgezocht
Ik vind dit lettertype geweldig voor een naamtatoo. (heb er zelf geen hoor, maar heb een creatief beroe dus heb er wel kijk op) Niet direct leesbaar en dat maakt het wat "mysterieuzer" Jersey Stories! Font | dafont.com er staan nog kei veel andere fonts op deze site en je kan een tekst intypen om te kijken hoe het er uit ziet in desbetreffende lettertype.
mijn vriend heeft de naam van onze dochter op zijn onderarm het is hetzelfde lettertype als het geboortekaartje,doopuitnodiging en 1ste verjaardagsuitnodiging. oja deze foto is een paar uurtjes na het zetten genomen.