Baby 6 maanden: nog slapen in de kinderwagen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Luppy, 29 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Mijn zoontje is bijna 6 maanden en kan zich sinds een paar weken omdraaien van zijn rug naar zijn buik. Terug kan hij nog niet.

Ik word er stapelgek van, vannacht ben ik 9 keer wakker geworden om hem terug te leggen op zijn rug, omdat hij uiteraard gaat huilen als hij terug wil. Gelukkig slaapt hij naast mij in een cosleeper, dus ik hoef er niet uit, maar dit gaat al een paar weken zo en ik heb inmiddels een behoorlijk slaaptekort. Vaak is hij ook echt wakker dan en dan wil hij eerst weer even drinken voordat hij verder kan slapen, dus ik zit inmiddels ook weer op 2-3 kleine nachtvoedingen per nacht. Terwijl hij met 10 weken eigenlijk al de hele nachten doorsliep....

Nu had ik bedacht om hem de komende tijd in de kinderwagen bak te laten slapen. Hij past daar nog prima in, maar heeft geen ruimte om zich om te draaien. Hij slaapt er overdag wel eens in, als ik bijv. boodschappen met hem ga doen of zo. Weet iemand of het kwaad kan om je baby tijdelijk even in toch wel een wat krapper bedje te laten slapen, zodat we allebei gewoon door kunnen slapen ipv om de haverklap wakker worden? Als hij zich dan terug kan draaien, kan hij weer gewoon in de cosleeper.

Deel Deze Pagina