Fotoshoot via Groupon?

Discussie in 'De lounge' gestart door Shaddixxx, 12 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zijn er mensen die een tijdje terug de Fotoshoot voor 20 euro hebben gekocht bij Groupon? Wij hebben straks een shoot, maar ik weet niet echt wat ik ervan moet verwachten..

Het zou om een 'professionele fotograaf' gaan, maar degene die het doet mailt gewoon met een hotmail-adres.. Ze neemt maar een half uur de tijd voor een shoot (dat vind ik écht ontzettend weinig ;)) en alle mailtjes die ik krijg worden zonder hoofdletters en leestekens maar mét ontzettend veel spelfouten geschreven..

Ik ben benieuwd of er toevallig mensen zijn die al geweest zijn? Hoe vonden jullie het?

2. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik weet er niks over, maar wil wel even zeggen dat iemand die misschien niet zo goed NL kan schrijven, wellicht wel hele mooie foto's kan maken ;)

Maar goed, komt inderdaad niet zo professioneel over natuurlijk.

Hopelijk is het wat, toch veel plezier alvast!

3. Nee precies, ging ook meer om het half uurtje voor een hele shoot, en het hotmailadres.. En tja, de SHIFT indrukken kan iedereen, toch? En als je professioneel wilt overkomen, lijkt me dat een kleine moeite :p

Het is overigens hier; Reflexion Photo

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Een halfuur voor 20 euro vind ik juist erg lang! Normaal kost een shoot met een professionele fotograaf echt honderd of honderden euro's en nemen ook geen uren de tijd

5. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Nee maar groupon is een actie aanbieding inplaats van 40 euro 20 euro ofzo.

Dus zij moet jou gewoon normale shoot geven voor dat geld!

6. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Ik vind (als fotograaf zijnde) dat een half uur echt te weinig is om mensen leuk op de foto te krijgen.. Voor mensen aan je gewend zijn en je een ontspannen sfeer hebt, ben je toch al een eind op weg.
    Een hotmailadres zegt niet zoveel, ik werk ook met een Gmail adres, puur omdat iemand anders mn website in beheer heeft.
    Spelfouten ed vind ik daarin tegen niet kunnen als je diensten aanbied.

Ik hoop voor jullie dat het wat is,maar ik zet er mn vraagtekens bij.. ???

7. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee!
    Hier zat. een shoot gehad van mn meissie,niet bij diegene waar jij hem heb hoor! maar 3 kwartier geduurd, en wel veel foto's .. :D Esmée was het na een half uur ook echt wel beu. maar jou kindje is wel wat ouder hihi ;)

Hoe was het? :D

xx

8. Het was inderdaad een shoot die normaal gesproken 65 euro kost. Wat natuurlijk nog redelijk goedkoop is voor een shoot, maar voor een beginnende fotograaf is dat nog best een bedrag, vind ik.. Het was inderdaad een aanbieding via Groupon, daarom heb ik er maar 20 euro voor betaald..

Het was best wel leuk. Niet heel professioneel, maar ze was wel ontzettend aardig.. De foto's heb ik nog niet gezien (maar de foto's die ze me even snel op haar camera liet zien vond ik erg hoog genomen (veel ruimte boven de hoofden zeg maar)). We krijgen de cd volgende week thuis, dus ik ben benieuwd!

9. Even een vraagje aan jullie hoor, wil even weten wat jullie zouden doen;

Wij hebben vorige week dus die shoot gehad, was hartstikke leuk en het viel me erg mee.

Nu zouden we bínnen een week de foto's op cd toegestuurd krijgen. Heb er nog duidelijk bij aangegeven dat de foto's vóór kerst afgedrukt moeten worden, gezien het een cadeau voor m'n moeder is, daar zou ze rekening mee houden..

Nou, je raadt het al, ik heb dus nog steeds geen cd ontvangen :(
    Kan natuurlijk aan de TNT liggen met al dat gedoe, maar naar mijn idee hebben die de laatste paar dagen wel gewoon bezorgd..

Ik heb vrijdag gemaild, of het al gelukt was enzo (gewoon een normaal mailtje hoor), maar ik krijg dus gewoon helemaal niets terug.

Afdrukken voor kerst gaat natuurlijk niet meer lukken, tenzij ik die cd vandaag nog krijg maar ben bang dat dat niet het geval zal zijn :(

10. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    en haar vragen of ze zo snel mogelijk vandaag dus nog een zipp bestand kan sturen met de foto's erin!
    Ik heb precies zelfde met iemand anders

11. Ja maarja, als ze nergens op reageert schiet dat ook niet echt op :(

Ook balen voor jou zeg trouwens!

Bij mijn zwangerschapsshoot brandde die man het waar ik bij stond op een cdtje, was binnen 5 minuutjes klaar.. Snap sowieso niet waarom het op deze manier moet eigenlijk ;)

12. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Owh nee meestal doen ze de foto's even bewerken en mooi maken voor je vandaar dit denk ik.

Maar als ze inderdaad niet reageerd jah dan wordt het zeker moeilijk!

13. Wupsie

Wupsie Niet meer actief

ik ken haar prive:$

Nou ja kennen... (sorry, viel me ineens op)

14. Weet je misschien of ze toevallig ziek is oid waardoor er vertraging in zit en waardoor ze niet reageert? Zou natuurlijk kunnen..

15. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    en anders als je nog alter deze week krijgt bij een 1uurs service af laten drukken?
    dan heb je ze nog net op tijd.
    Hoop dat je wat gaat horen van haar!

16. Wupsie

Wupsie Niet meer actief

Zo goed ken ik haar niet, eerder iemand van haar familie, maar op hyves is ze nog wel actief geweest. Begint jou naam trouwens met een G? Omdat iemand op haar hyves ook vraagt om een cd met fotos?

17. Nee, mijn naam begint met een S ;)

Ik heb overigens afgelopen woensdag éíndelijk de cd binnen gekregen, afdrukken voor kerst was dus sowieso al niet meer mogelijk.. Maar goed, er zat ook niet 1 foto bij die echt leuk is :( Als er 3 leuk kijken, kijkt nummer 4 de andere kant op, kijken er weer 3 leuk, is nummer 4 aan het huilen, kijken er weer 3 leuk, heeft nummer 4 zijn/haar ogen dicht.. Wat een ontzettende tegenvaller zeg :(

Ik kreeg trouwens vannacht weer een mail van GroupOn, de aanbieding is er nu weer, maar mensen, DOE HET NIET! Je kunt beter wat meer betalen voor een andere shoot, en wél foto's krijgen waar je echt iets mee kunt..

18. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    he jammer zeg.

ik heb in amstelveen bij een vrouw foto's laten maken, super leuk geworden. Binnen 4 uur een bewerkte cd en ze vroeg 20 euro voor 2 kindjes!!

ze staat op marktplaats en heeft een eigen studiotje.

19. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Nou helaas is mijn shoot ook niks geworden en daar 100 euro betaalt!!!

Precies zelfde als jou altijd wel 1 kind die er niet leuk op staat.
    Zij wilde ook dat hun altijd de camera in kijken maar spontane foto's zijn juist het leukste en het mooiste.

Dus hier ook dikke tegenvaller helaas alleen iets meer geld kwijt :(

20. Balen hoor :(

Ik snap best dat het moeilijk is, een shoot met 4 mensen, waarvan 2 drukke kinderen, maar dan druk je toch gewoon 5 keer achter elkaar? Dan heb je sowieso het knipperende-ogen-probleem niet, véél meer foto's waar je uit kunt kiezen.. Misschien niet de handigste optie, maar met rondrennende kinderen misschien wel de beste *zucht*

Volgende keer doen we het gewoon maar weer zelf.

Deel Deze Pagina