help help help!! Ik ben nog steeds niet klaar met de kerstkaarten!! Dit jaar weer voor een foto van Anoeska gekozen. De foto is erg leuk, maar ik weet geen tekst!! Het mag best een beetje grof zijn, met een knipoog hoor! Vorig jaar hadden we de kaart hieronder Dit jaar heeft ze weer een kerstpakkie aan. De kerstboom ligt op de grond, kado's liggen erover heen, er staat een LEEG kratje bier en een LEGE fles champagne. Anoeska ligt uitgeteld tegen de boom een met de LEGE fles in haar armen. MAAR welke tekst moet hierbij?? Wie heeft er een idee?!?
Als je ze nu nog moet versturen weet ik niet of het nog zin heeft om er fijne kerstdagen op te zetten
misschien iets in de trant van: Proost op de *hik* feest *hik* dagen. En *hik* een geluk *hik* kig nieuw *hik* jaar. ?
Persoonlijk zou ik er ook geen "prettige kerstdagen" meer opzetten, dat is zo achterhaald als de kaarten pas NA kerst aankomen. Maar meer iets in de trant van "De Kerstdagen waren gezellig, wij *hik* drinken er nog eentje *hik* op een gelukkig nieuwjaar." of "We wensen jullie *hik* in 2011 net zo veel plezier *hik* als wij hebben gehad tijdens de kerstdagen." (En dat je dan dus doet alsof de foto tijdens de kerstdagen is gemaakt.) Succes!
De kerstdagen zijn geweest, Zoals je kan zien was dat 1 groot feest. Met dit kaartje wil ik alle mensen, Een heel gelukkig nieuwjaar toewensen! HIK... ps. Drink nooit teveel want zoals je ziet, Is deze kaart te laat, dat gebeurt je nuchter niet....
Lol, wat een geweldige kerstkaart moet dat worden! supergoed idee voor zon foute kaart!! Daar ga ik over brainstormen volgend jaar..
ik heb me suf gelachen om de teksen ik vind het eigenlijk zo'n onzin om kerstkaarten te sturen. Je stuurt kaarten naar mensen die je eigenlijk weinig ziet (maar ja toch stuur ik elk jaar trouw de kerst kaarten hahaahahaha), en ik vind het hele kerst gebeuren een beetje opgeblazen, vandaar dat ik ook ieder jaar probeer om een beetje humor in de kaart te brengen.. Hier dan de foto!!