Dat is dus ook de bedoeling. Helaas zijn beide oudste zoveel gegroeid dat ze eigenlijk bijna niks meer in de kast hebben liggen. De kleding die ik nu besteld heb zou ik dus ook normaal dragen. Zoals ik al eerder aangaf wil ik dus niet met kleding op de foto die ik normaal nooit draag.
En iedereen in een combi van grijs en blauw? Daar moet toch wat van te vinden zijn? Spijkerbroeken zijn blauw en die heeft iedereen wel. Ik vind de kleding die je liet zien ook een beetje een mismatch eigenlijk.
oke, alle adviezen nog eens doorgelezen en ik heb nog een voorstel waarvan ik graag hoor wat jullie ervan vinden. vl: WE Fashion T-shirt? Bestel nu bij wehkamp.nl zl: Mango Kids overhemd? Bestel nu bij wehkamp.nl dl: CoolCat blouse? Bestel nu bij wehkamp.nl of deze (maar ben bang dat ze zichzelf hier te stoer voor vind) C&A jurk + bolero? Bestel nu bij wehkamp.nl ikke: Superstar trui? Bestel nu bij wehkamp.nl Vind mezelf erg lastig. Kan ook deze in het wit doen met een turquoise top eronder. En dan de baby in een wit jurkje. Ik heb nog een hele mooie van Mona Lisa.
Dit vind ik een mooie combinatie het coolcat blousje vind ik zelf erg leuk, dus als dat haar stijl is zou ik dat zeker doen.
De jurk heb ik ook net laten zien en dat vind ze niks. En voor mij dan de witte trui met turquoise top eronder of andersom??
Geen idee. Ik heb eerlijk gezegd al jaren niet meer voor mezelf gewinkeld voor gewone kleding. Laatste x was zwangerschapskleding en voedingsshirts Ik bestel gewoon beide anders en dan pas ik morgen even.
Ik denk dat de kleuren nu te dicht bij elkaar liggen van je man en blouse van je dochter. Kan je dochter niet een leuk spijkerjasje eroverheen dragen?
Ik zou je dochter dat blousje aandoen maar dan in die andere tint die ze hebben, die poederroze. En dan die twee tinten aan houden!
Deze bedoel ik dan. Hij moet gestreken worden hoor (komt net uit de was) Het jurkje is diegene die ik bedoel voor mijn dochter. Maar misschien trek ik haar ook wel wat anders aan.
Voor dochter absoluut het blauwe spijkerjasje en dan over het turqoise blousje dat je had laten zien bij de wehkamp.
Persoonlijk vind ik het witte vest leuker, ook omdat ik voor een witte trui ga (met een turqouise tanktop eronder). Hier heb ik helaas geen foto van, want de trui is veel te groot, dus die moet ik vanmiddag in de betreffende winkel zelf even passen en halen. Baby gaat dan in het wit. En vl zijn shirt wijkt ook iets af va kleur.
Hmmm het pakt toch anders uit dan ik dacht. Het is allemaal zo dezelfde kleur. Wist ook niet dat broek van dochter zo wijd zou zijn en dezelfde kleur als het spijkerjasje. Dan zou ik toch eerder gaan voor het witte jasje bij haar. Heeft ze geen skinny jeans? Het oogt alemaal zo groot. Ik zou zoon een andere kleur shirt onder de blouse geven, want anders is het een turqoise overkill vrees ik.
Ik dacht zelf om er een wit shirt onder te doen. De broeken wordt lastig, zelfs skinny jeans zit namelijk breed bij hun beide. Ik wil wel andere broeken eronder hoor. Lichtere heb ik klaar gelegd. Ging nu echt even om de bovenkleding. Maar dl vind zelf de witte spijkerjas mooier dan de donkere. En aangezien ik 2 hoogblonde kindjes met lichtblauwe ogen heb vind ik het zelf ook erg donker worden.
Dan zou ik bij zoon inderdaad een wit shirt eronder doen (of iets lichtblauws) en dan bij dochter inderdaad het witte jasje. Wanneer je de juiste kleding van man en jou hebt zou ik nog een keer foto maken van alles bij elkaar. Ben nog steeds beetje bang dat het turqoise de overhand heeft.
Ik hoop dat je er inmiddels voor jezelf uit bent hoe en wat. Uiteindelijk telt vooral WIE er op de foto staan en wat ze aan hebben is dan van ondergeschikt belang. (hoewel ik begrijp dat je er toch wel rekening mee houdt hoor!) Het worden vast prachtige foto's!