Voor mezelf wordt lastig, want ik heb pas vanavond mijn eigen kleding. Het wordt dit topje: Miss Etam singlet? Bestel nu bij wehkamp.nl en als ik hem kan vinden deze trui erover: Superstar trui? Bestel nu bij wehkamp.nl Maar die had ik dus te groot besteld. Vl zijn shirt valt wel heel anders qua kleur uit.
Kleurverschil. Dit is de blouse van dl met het shirt van vl. Dus misschien dat ik hem toch iets wits aantrek.
Heb je helemaal gelijk in hoor. We doen de shoot uiteindelijk ook omdat mijn moeder ongeneeslijk ziek is.
Ach dan snap ik dat het voor jullie ook extra beladen kan zijn en je juist mede daarom graag ziet dat alles perfect is. Bij de foto van zoon en dochter vind ik de combi dochter met wit jasje het leukst (toch even mijn mening geven hahahah) Setje van zoon vind ik érg geslaagd!
Je zou het echt even bij elkaar moeten zien denk ik... Het is niet erg dat de tint anders is van het shirt van je vriend. Als het allemaal maar niet te aqua is denk ik. Wel een heel leuk blousje van je dochter, dat kraagje, super!
Ik heb de foto net ook aan mijn mams en zusjes gestuurd (hun mening telt uiteindelijk het zwaarst). Ik mocht geen wit shirt bij zl aantrekken was het oordeel. Dus neem morgen wel beide shirts mee
ja leuk he. dl dacht dat ze hem juist daarom niet leuk zou vinden. Maar riep net al mag ik dit maandag aan naar school???