bloedverlies na gemeenschap.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Natje87, 22 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natje87

Natje87 Lid

7 aug 2010
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    weet niet of het goed staat hier sorry anders..

ben erg geschrokken v/d week toen ik na gemeenschap ineens bloed verloor, zomaar beetje hoor maar schrok me dood.:(

is dit normaal of ? want maak me verschrikkelijk zorgen!
    ben trouwens 16 weken vandaag.

a.u.b reacties DANK JE WEL

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Dit kan inderdaad gebeuren, is helemaal niet vreemd. Wel even in de gaten houden, een beetje is niet erg, een heel bloedbad is wel aan de bel trekken! Je bent van onderen extra doorbloed nu waardoor je makkelijk een vaatje kan beschadigen bij het vrijen. Geef het volgende x even aan bij je vlks of bel ze even als je er niet gerust op bent.

3. danielle2911

danielle2911 Bekend lid

6 dec 2007
    511
    0
    16
    leerkracht basisonderwijs
    Volgens mij kan het geen kwaad hoor, ik heb het ook weleens gehad en je schrikt er idd van. Maar alles is zo goed doorbloed daarbeneden ;) dat er makkelijk een bloedvaatje knapt. Het moet natuurlijk niet teveel zijn en ook niet te lang duren.

4. Natje87

Natje87 Lid

7 aug 2010
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee het was echt maar een druppel maar door het vocht leek het meer natuurlijk.
    zooo schrok me te pletter.. denk je net de 12 weken vooorby te zyn he?
    maar zo denkt iedereen wel denk ik.
    dinsdag naar verlos dus zeg het wel even voor de zekerheid :) maar op zulke momenten zou k tog graag een echo ding in huis willen hebben hahaha dank je wel

5. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    dat is wel schrikken. ik heb het voor de 12 weken paar keer gehad nu eigenlijk niet meer. Je staat wel ff te kijken maar zolang het maar bij een beetje blijf hoef je je geen zorgen te maken.

6. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik heb het bij de zwangerschap van dochterlief elke keer gehad wanneer ik seks had met manlief....

het is allemaal wat beter doorbloed is helemaal niet erg,

7. Zina

Zina Niet meer actief

Dit heb ik ook hoor, maak je er niet druk om!
    Mijn vk zegt me dat ik me pas zorgen moet maken als het bloed me langs me benen stroomt of me vruchtwater breekt.
    Dit geld ook voor jou, ik had namelijk ook gebeld met 16 weken daarover.

8. Natje87

Natje87 Lid

7 aug 2010
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Owkee dank jullie wel !
    ben er lekker gerust over nu..
    BAH wat een rot gevoel was dat zeg maar goed we gaan weer vrolijk verder.. ! op naar de 20 weken echoo

groetjes opgelucht meisje :p:)

9. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

@ Natje, ik ken het zelf niet, maar heb het wel ooit gelezen.
    Toch een beetje gerustgesteld?

Ik ben vandaag ook precies 16 weken, trouwens! Leuk, nog iemand die 6 feb is uitgeteld!

10. mamma1

mamma1 Actief lid

20 apr 2009
    420
    0
    0
    Ik heb het bij de eerste ook weleens gehad.De eerste keer was ik ong 20 weken en waren we op vakantie in cran canaria.Nou ik schrok me ook wild hoor ,ben daar nog naar een dokter geweest.Die kon me gelukkig geruststellen.Is niets om zorgen om te maken het is net zoals anderen zeggen.Het mag natuurlijk niet veel helder bloed zijn.

Deel Deze Pagina