slaapzak prenatal - snapuhem, snapikkem?

Discussion in 'De lounge' started by fafa, Nov 4, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fafa

fafa Niet meer actief

Krijg ik vandaag een Wij jonge ouders binnen (via de blije doos oid) zitten daar 2 foldertjes bij: eentje "VM" (voordeelmagazine van Wij jonge ouders) en eentje van Prenatal.

- op pagina 1 van VM staat een aanbieding van slaapzakken van Prenatal: 25% korting op alle slaapzakken

- op pagina 2 van het prenatalfoldertje staat dezelfde slaapzak van 16,99 voor 11,99 (is ongeveer -30%)

- in de webwinkel van de prenatal is die hele slaapzak nergens te vinden!

snapt u hem nog? Ik ben het namelijk kwijt...

2. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

Sep 2, 2009
    1,763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    huh hoe ken dat ! ? nou ik ga zo even kijken dan in het boekje. had hem gister binnen zit dus nog in het plastic.
    zou wel raar zijn zeg. misschien hebben ze hem van de site afgehaald omdat ze er achter gekomen zijn dat hij niet voor de goede prijs erin staat.
    staat er ook in het krantje iets over drukfouten??

denkgewoon als je hem wil hebben dat je naar de winkel kan gaan met het boekje en het dan gewoon voor die 11,99 euro moet krijgen.

3. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
  4. tassie

tassie Fanatiek lid

Mar 23, 2006
    1,888
    0
    36
    Ik heb het boekje niet gezien, maar als ik het zo lees denk ik dat je bij Prenatal op ALLE slaapzakken sowieso 20% korting krijgt en dat die ene een (betere) aanbieding is voor ALLEEN die slaapzak.

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Tenzij er in het boekje staat: Onder voorbehoud van druk en zetfouten

6. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

Sep 2, 2009
    1,763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    ja daarom zei ik ook van de drukfouten. als dat erin staat... ja je kan het dan wel proberen maar dan denk ik dat je er naast piest. maar als dat er niet in staat dan moet je dat gewoon mee krijgen voor die prijs.

7. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Oeps, heb het niet zien staan! Sorry!!!

8. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

Sep 2, 2009
    1,763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    hihihi maakt niet uit hoor :D

heb net zitten kijken.. er staat op het achterkant van het boekje

aanbiedingen geldig van 1 t/m 14 november 2010 . zolang de voorraad strekt. prijs-modelwijzigingen voorbehouden.

9. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

Nov 30, 2009
    2,518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    De slaapzak die extra zijn afgeprijsd zijn eenmalig in de winkel op=op. Speciale actie slaapzakken dus. Op de overige slaapzakken die standaard in het assortiment zitten krijg je 20% korting. En helaas is in webshop maar heel weinig te krijgen in verhouding tot de winkels.

10. fafa

fafa Niet meer actief

@Bonkie: hmmm, ja, misschien is dat mijn "vooroordeel" ofzo. Dat alles wat je als winkel verkoopt logischerwijs ook in de webshop te koop is... maar dat hoeft natuurlijk niet.

Share This Page