Ik zit met een dilemma!! Wij hebben een paar weken terug een brandweerbed voor ons zoontje gekocht foto volgt. Nou zit ik met het probleem dat ik totaal niet van rood hou, maar nadat ik was overgehaald door mijn zoontje en mijn man ben ik toch voor dit bed gegaan. Alleen weet ik nu niet hoe ik de kamer verder zal aankleden. De kamer heeft een lichte kleur vloer. Ik dacht aan de muren wit of grijs. Heeft iemand nog ideeën?? We moeten nog verdere meubels kopen (kasten) en gordijnen en de muren moeten nog geschilderd worden. Hoop op leuke ideeën . Bekijk bijlage 220090
Ik weet niet of je van behang houdt? Walltastic Brandweerman Sam, foto- posterbehang - Droomdecoraties.nl
bij brandweer denk ik altijd aan rood en zwart, maar zwart is wel erg donker. kasten in de vorm van huizen? Brandblussen kan iedereen! - The Amazing Retecool - Maar toch! deze laarzen zijn trouwens wel erg leuk erbij
Met zo'n kleurig bed zou ik de muren inderdaad rustig houden. En dan misschien de andere accessoires (gordijnen, lamp, beddengoed etc.) in donkerblauw. Kasten gewoon wit houden. Dan wordt het bed echt een blikvanger, zonder dat het een schreeuwerige kamer wordt. Wat me ook leuk lijkt, is om met (staaltjes) vliesbehang een stoplicht op de muur te maken, bijvoorbeeld naast zijn bed. Wat ik ook een keer gezien heb (en wat ik zelf ook wil doen op zoons kamer, maar dan met gewone autootjes) is een open vierkante lijst op de muur (gewoon een houten vierkant zonder glas, van ca. 20x20 cm), met als achterwand een stukje grijs mdf, als een autoweg. Dan een speelgoed brandweerauto door de helft zagen, en de voorkant op de achterwand in de lijst plakken. Alsof de auto 'uit' de lijst naar voren komt, zeg maar. Lastig uit te leggen, maar ik heb er helaas geen foto van! En zo'n kapstok is ook onwijs leuk (met een beetje handigheid zelf te fabriceren denk ik):
Ik zou de muren ook rustig houden. Misschien een muursticker in het thema van brandweerauto's? PlakGoed Muurstickers Zoiets? Verder zou ik het bij 1 kast houden. En een leuke lamp ook in het thema van brandweerauto's. Als je goed zoekt, kun je echt heel leuke dingen vinden, succes!