zooooo vreselijk zeer wel normaal?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zonne bloem, 26 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0
    het kindje is zooooo druk al sinds 11 uur

het beweegt en draait en doet
    dit geeft zooooooooooveeeeeeeel pijn in mijn schaambotje het steeeekt maar en steeeeekt maar

jeempie hoort dit wel?

ben er helemaal klaar mee...

ik voel dat kleine gaat bewegen, krijg een enoooooooorme steek in mn botje soms n paar keer en dan is t weer ff weg en dit zo heeeeel de tijd
    kan wel janken!!!

voel je dit trouwens ook als het geboren word omdat dan ook druk en beweging op dat schaambotje komt?

2. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Was je kindje al ingedaald? Of zou dit dat kunnen zijn? Felle steken herken ik van indalen.

En bij dit kindje doet bij mij het bewegen ook best pijn, die is echt heel fel!

Over de bevalling, als je moet persen voelt het alsof je moet poepen. De ontsluitingsweeen zijn meer vergelijkbaar met de heftigste menstruatiekrampen die je je kunt voorstellen (en kan ook in je rug of benen of allemaal zitten). Ik kan me daar die steken niet meer van herinneren, maar natuurlijk is elke bevalling en zwschap anders he!

Druk op het schaambot is er natuurlijk wel, bij het persen ook, maar ik weet niet of dat je per se zou opvallen tussen het geweld van de weeen door ;) Als het hoofdje staat voel je een andere druk (meer zijwaarts), maar ik was daar zelf echt niet mee bezig op dat moment, je hebt een hele stoot hormonen en lichaamseigen pijnstilling door je bloed gaan die eigenlijk maken dat je je niet kunt indenken wat het dan gaat zijn.

Gezien je termijn zou het alleen maar goed zijn als dit indalen betekent ;)

3. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Ik hoor wel eens dat een hele drukke dag/dagen voorafgaan aan de geboorte (hoewel ik het omgekeerde ook wel eens heb gehoord), dus misschien betekent het wel dat je kindje zich klaarmaakt voor de geboorte!

4. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0
    kleintje ligt al ingedaald sins wek 28 dus indalen is t niet
    heb t al wel s gevraagd aan de verloskundige en die zeiden beweging van t hoofdje en het verweken van je schaambot en dergelijk...

maar vannacht was t wel ZO erg tsjee...
    nu is t weer wat rustig ik kijk even hoe t loopt als t zometeen weer komt bel ik rond half 2 de verloskundige tijdens het spreekuurtje even

5. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Misschien is het daar een beetje gekneusd door al die bewegingen? Hoor je ook wel eens als kindjes veel tegen een rib aan trappen (heet dat niet een tip-rib?).

6. rashomama

rashomama Actief lid

21 jul 2010
    141
    1
    18
    Vrouw
    DH
    Heb precies hetzelfde! Daarnaast ook veel krampen. Waarschijnlijk is de baarmoedermond aan het verweken of komt het omdat ze nog met haar hoofdje beweegt en ze ligt al diep ingedaald. Heb het echt wel een beetje gehad nu eerlijk gezegd :)

7. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0
    ja ik heb er eens over gebeld
    idd het verweekt hoofdje ligt diep dat beweegt dat voel je (jaaaaa idd dat zegt ze goed, dat VOEL je)

en ze willen wederom voor de zekerheid weer een urine test, vind ik eerlijk gezegd beetje erg onzinnig worden nu...
    maar goed.... wat zij willen...

ik zit te wachten op iets dat ik denk JA dit zijn weeen
    maarja helaas....

8. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hier ook heeeel veel last gehad van mijn schaambot.
    Kwam mede doordat hij ingedaald was, of er mee bezig was. Dat wroet dan allemaal zo lekker in je bekken enzo, en dat doet pijn !!

Sterkte, nog heel even .

9. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0
    ennnnn weer uit bed gejaagd
    ik lag lekker half 11 erop maarja de kleine werd druk
    en t waren geen steekjes dat je denkt oehf steekjes

nee steekjes waar je je niet stil bij kan houden van de pijn, tsjonge jonge zeg
    alsof er iemand met een mes in mn schaambot en mn kruis zit te idioten!

net gewoon potje gejankt, van pijn maar ook omdat ik er heeeleemaal godvergeten zat van ben

nou ben ik eruit en is t minder
    maar zdra ik bedenk te liggen begint de kleine weer...

ben momenteel dus even geen vriendjes met mijn kleintj en ben er echt helemaal zat van

genoeg gewurm en verweken van de delen
    gewoon eruit komen en klaar met dit gedoe!
    of mij gewoon laten slapen!!

10. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Hoe is je nacht gegaan? Want helaas, de laatste loodjes zijn niet voor niets het zwaarste. En dit kan nog wel 2 weken duren, om je voor te bereiden op het ergste ( De meeste 1e babies komen na de 40 weken pas ) Sterkte, en probeer je rust te pakken op momenten dat je kindje ook stil is, dan lekker terug in bed of op de bank.

Deel Deze Pagina