Dames wat zou dit kunnen zijn heb al 2 dagen ontzettende jeuk oer heel mijn. Lichaam .. Handen voeten tenen hoofd benen armen ...
Hormonen is om gek van te worden he Hier hielp het aardig om de boel goed in te smeren met bodylotion
Zou het . Ti's echt niet normaal heb zelfs de huis arts gebeld die assistente zei ...ja kan hooikoorts zijn schrijf wel tabletten oor .. Ik zeg laat maar zitten die tabletten ... Heb namelijk een blaas ontsteking en heb 2 weken geleden een kuur gehad van 4 tabletten per dag en dan 7 dagen .. 2 dagen daarna urine weer ineleverd was het nog steeds niet goed .. Moet ik overnieuw urine inleveren die werd op kweek gezet werd ik vandaag gebeld dat ze niet pre jes weten wat voor bacterie ik Henin mijn blaas en nu hebben ze me een nieuwe antibiotica gegeven weer 7 dagen 3 per dag .. Dus ... Ik weet het ook niet meer maar de jeuk is niet te harden in smeren helpt ook niet ik douche elke dag ... Omg
Misschien proberen om om de dag te douchen? Wellicht is je huid te droog en jeukt het daarom? (Ik weet het ook niet hoor, ik opper maar wat...)
Ik herken dit... Vreselijk. Ook ik krab mijn hele huid kapot. Ik heb zelfs littekens ervan. Ik kreeg van iemand de tip: geen zwarte peper meer eten. Dit at ik bijna iedere dag. En inderdaad de jeuk is vele malen minder. Ik smeer mij bij jeuk in met mentholcreme. Dit mag je gebruiken tijdens de zwangerschap. Werkt snel en goed. Je krijgt het er alleen wel koud van. Succes, het is echt heel naar.
Heb je jeuk sinds die antibiotica voor je blaasonteking? Want daar kan je namelijk ook een allergische reactie op hebben. Vreemd dat de doktersassistente niet verder uit vraagt en zomaar tabletten voorschrijft. De meeste hooikoorts tabletten mag je namelijk niet eens hebben als je zwanger bent! Goed dus dat je geweigerd hebt. Als die jeuk al eerder is dan de antibiotica, heb je dan ook last van je hand en voetzolen? Want ik denk met deze zwangerschapstermijn ook als eerste aan zwangerschapscholestase. Alhoewel je daar niet per see jeuk van hoeft te hebben. Heb je verder nog last van hoofdpijn/sterretjes zien/dikke voeten of andere vage klachten? Want een hele enkele keer zie je zelfs jeukklachten in combinatie met zwangerschapsvergiftiging. Kortom, de doktersassistente zou je eigenlijk op het spreekuur moeten laten komen als ze de protocollen netjes had gevolgd. Als ik jou was zou ik nogmaals bellen, met die jeuk kan je denk toch niet slapen. Doen ze bij de huisarts nou moeilijk dan kan je altijd nog je verloskundige bellen om te vragen of zij wat voor je kan doen.
Ik heb dat ook gehad met mijn zwangerschap ze konden er weinig aan doen ik werd gek van de jeuk heb toen een recept gehad van de huisarts zit mentol in werkte wel voor ff. Sterkte ermee
Ik kreeg deze jeuk van het antibioticum nitrofurantoine. Werd er knettergek van! Balen dat je nu al de zoveelste ab kuur hebt. Ik moest destijds antihistaminica slikken maar dat mag je nu niet ben ik bang.
Ik neb inmiddels al een week die oude kuur afgemaakt ..en die nieuwe ,let ik eigenlijk dan vandaag mee beginnen zeg maar .. Kom nu uit bed en als eerste beginnen mijn handen weer te jeuken en me hoofd ... Pff Ik vind het vervelend om weer de te bellen .
Even je verloskundige bellen en bloedonderzoek vragen! Ik heb het nu ruim een week, eerst op mijn onderbenen en nu op armen en benen helemaal. Vanwege de jeuk ben ik gister opgenomen en word ik eerder ingeleid, vandaag. Bij mij zijn de bloedwaardes goed, jeuk komt door hormoonverandering. Jeuk op handen en voeten heb ik niet, dan kan idd een teken van cholestase zijn! Daarom ect even laten checken. Bij mij helpt de mentholgel (1,50 bij Kruitvat), maar het fijnst is een natte koude theedoek erop leggen. Succes ermee, ik weet hoe vervelend het is!
Snap dat je je opgelaten voelt om weer te bellen, maar als het zwangerschapscholestase is heb je in de meeste gevallen medicijnen nodig.. Weet niet of je naar de link gekeken hebt?
Ja heb naar de link gekeken maar omdat ik al sinds het begin van vazallen last heb vind ik het vervelend om weer te bellen
Hier ook iemand met een blaasontsteking. Heb van de week mijn 2e kuur gekregen en maandag weer in leveren . Kijken of ik er dan eindelijk vanaf ben . Maar ik heb ook een bepaalde antibiotica waar ik allergisch voor ben en over mijn hele lichaam jeuk krijg , soms zelfs met rode bultjes erbij. Dus mijn eerste reactie is dat je een allergie tegen 1 van de 2 kuren hebt.( Hou het natuurlijk wel in de gaten want het kan altijd wat anders zijn )
Ja moest vandaag met de 2de kuur beginnen maar wacht even tot maandag maar dan bel ik de vk even en begin dan wel ... Vertrouw het anders niet zo en al die medicatie lijkt me niet goed voor de kleine
Nou Dames , gisteren rond 7 uur toch maar de vk gebeld ... Die zei van bel voor de zekerheid de huisartsen post maar even .. Dus mijn verhaal uitgelegd en gezegd wat jullie dachten dat het kon zijn ! Dus mocht naar het ziekenhuis om me na te laten kijken ze hebben bloed geprikt en mijn urine getest en een scan gemaakt! .. De scan was goed onze kleine jongen ging er mee spelen wuhahahahaha. Mijn urine was goed geen blaas ontsteking meer dus die medicatie die ik vrijdag had gekregen was helemaal niet nodig !!!!! Goed dat ik er niet mee begonnen was ...mijn bloed en bloed druk zag er goed uit nu moet ik een weekje wachten op de laatste bloed uitslagen voor mijn gal of zo ..l Dus we zullen kortom weer fouten gemaakt door de huisarts en heb nog steeds jeuk de gynecoloog heeft iets van menthol zal voor geschreven en tabletjes voor de jeuk die ga ik vandaag maar halen want het was gisteren. 11 uur voordat wij weer thuis waren !!!,
Fijn dat je gebeld hebt.. Zoals ik al zei, snap ik dat je je dan opgelaten voelt, maar het is best wel een serieus iets cholestase.. Ben benieuwd wat er uit gaat komen.