Weinig voelen en hoge bloeddruk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door roos23, 28 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Hallo meiden,

Vandaag precies 38 weken zwanger en vanmorgen vroeg de vk gebeld omdat ik al vanaf gisteren de kleine niet voelde.
    Moest gelijk bij haar langs komen en zijn hartje klopte gelukkig goed. Wel kreeg ze hem niet aan het bewegen dus ben doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een ctg.

Gelukkig deed de kleine man het goed en bewoog hij daar netjes. Mijn bloeddruk was wat aan de hoge kant 130/90 en ze hebben toen bloedgeprikt en mijn urine nagekeken. Alles zag er verder goed uit maar moet zaterdag toch nog een keer terug komen om te kijken of de kleine man het nog steeds goed doet en of mijn bloeddruk weer wat lager is.

Nu voel ik hem vanaf eind van de middag weer bijna niet, morgen ochtend dan maar weer bellen als het zo blijft pff wordt er echt wel een beetje onzeker van. Heb wel steeds voorweeen maar die leken op de ctg niet echt wat te doen dus dat was wel weer een beetje jammer!

Zo ik heb ff van me af kunnen schrijven....

2. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Sterkte de komende dagen!! Vervelend is dit hè, ik heb dat ook meegemaakt met m'n oudste zoontje en je schiet gelijk de stress in omdat je weinig voelt. Gelukkig mag je altijd weer terug voor controle. Hopelijk kunnen ze je snel geruststellen.

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik zou niet pas tegen de ochtend bellen hoor... Niet om je ongerust te maken, maar stel dat 't niet heel onschuldig is... Dan wacht je te lang! Ik zou nog voor je gaat slapen bellen... Bij mn SZ hebben ze om die reden ingeleid, een te rustige baby.

4. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Heb je nog gebeld? Hoe gaat het nu?

5. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Ik ben vrijdag weer terug geweest en de kleine man deed het prima. Ook mijn bloeddruk was goed. Ik kreeg het advies om het nog rustiger aan te doen...

Gelukkig voel ik de kleine man wel weer heel goed dus daar ben ik erg blij mee.
    Vanmiddag voor de zekerheid nog een keer terug komen!

Deel Deze Pagina