fotoshoot

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door Evelieveling, 19 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    mocht je nog een dreumes van 1 zoeken misschien kunnen we wat verzinnen ik zoon in dordrcht is niet zo ver van oosterhout vandaan.

2. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ik heb er nog plaats voor, maar... je moet zelf voor een locatie zoeken.
    Ik ga de shoots niet bij mijn ouders thuis doen.
    Dus laat het even weten of je het dan nog ziet zitten en of je een locatie hebt gevonden.
    Iets van een ballorig misschien...

3. goudzwaard4592

goudzwaard4592 Actief lid

16 aug 2007
    144
    0
    0
    Oosterland
    oh dat is misschien wel een idee ja

4. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Ik heb ook wel interesse, wanneer is het?

5. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Oh ik zie het al 20 okt.
    Maar is het dan in Roosendaal?

6. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ik heb voor de 20ste plaats voor 2 shoots, in Oosterhout of omgeving. Reiskosten a 18 eurocent per kilometer komen er dan wel bij.
    Je moet zelf voor een locatie zorgen of anders een keer naar Den Helder afreizen zodat het in mijn 'fotostudio' kan.

7. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Ppfff zou geen locatie weten in Oosterhout of omgeving.

8. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ik heb nu genoeg promotie fotoshoots voor mijn portfolio.
    Dus ik neem hiervoor geen opdrachten meer aan.
    Ik neem nog wel fotoshoots aan, maar niet meer voor dit lage bedrag. Vanaf nu zal de normale prijs betaald moeten worden.

Niet dat die schrikbarend hoog is, maar het scheelt wel.

Een minifotoshoot is normaal 30 euro en indien het in mijn fotostudio is dan komt daar nog 7,50 bij.
    Anders komen er buiten een straal van 15 kilometer 0,18 eurocent per kilometer reiskosten vergoeding bij.

De mensen die nog interesse hadden voor de 20ste in Roosendaal die kunnen nog voor de prijs van 20 euro. Maar dan moet er wel spoedig besloten worden of ze dit nog willen, anders blaas ik dat hele weekend in Oosterhout af.

9. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    wat is een ballorig?

moet de lokatie dan in roosendaal wezen of mag dit ook in dordt?

10. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ballorig is een overdekte speeltuin, is in meerdere plaatsen in Nederland.

Ik wil best naar Dordrecht afreizen, maar dan zijn de reiskosten voor jouw rekening.
    Dan zijn de reiskosten dus van Oosterhout naar jou en terug. Dit x 0,18 eurocent per kilometer.

11. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    we hebben die hier niet helaas had je ook een pb gestuurd maar die was hetzelfde als het berichtje bijna zal nog eens ff denken over waar en hoe het zou kunnen. kan het ook gewoon thuis?

12. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    het is ongeveer 42 kilometer nog dichterbij als roosendaal zelfs. maar de rijskosten worden dan heen en weer? roosendaal is enkele reis ?

13. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Naar roosendaal zou ik voor meerdere shoots gaan, dan kan de een de heenreis betalen en de ander de terugreis.

Vergeet niet dat ik speciaal een weekend naar mijn ouders zou gaan voor deze fotoshoots.
    Ik zie mijn ouders dan amper gezien ik bezig ben met de shoots.
    Ik reis vanuit Den Helder naar Oosterhout, dat is 200 km. enkele reis!

En als ik dus naar Dordt zou gaan voor 1 enkele fotoshoot dan wil ik wel die reiskosten eruit gezien de fotoshoots echt al bijna gratis zijn.

Want ik brand een cd en verstuur deze, dus dit zijn onkosten. Verder draag ik netjes 19% belasting af van die 20 euro.
    Dus hoeveel hou ik over? Ongeveer 10 euro. En dat voor het maken van foto's, sorteren van de foto's, bewerken van de foto's, de tijd die ik hiermee bezig ben en dan vergeet ik nog de tijd dat ik in de auto zit naar jou toe.

Dus het lijkt mij niet onlogisch dat ik bepaalde onkosten eruit wil hebben.
    Oorspronkelijke plan was ook fotoshoots in Den helder, bij mij thuis in de studio. Maar daar waren te weinig reacties op omdat Den Helder toch een uithoek is!

14. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ik snap het. heb je een pb gestuurd. den helder is idd erg ver weg hihi.

15. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Bah, ik vind het bijna klinken alsof ik een geldwolf ben.
    Maar vergelijkende fotoshoots bij anderen kosten vaak al snel 80 euro en dan heb je niet de beschikking over de cd-rom met foto's!

16. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    daar heb je idd gelijk in heb er al verschillende gevraagt hier in de omgeving en het is schrikbarend duur. je bent geen geld wolf hoor en ik bedoelde het ook niet verkeerd

17. goudzwaard4592

goudzwaard4592 Actief lid

16 aug 2007
    144
    0
    0
    Oosterland
    tuurlijk niet het valt hardstikke mee juist!

18. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Hallo,

Vanmorgen mijn fotoshoot gehad bij eveline in de studio. Samen met mijn man en kinderen.
    Vond het een erge leuke ervaring, terwijl ik hier in meestal toch erg onzeker ben. De kinderen vonden het erg leuk vooral toen ze eenmaal los kwamen. (nog sorry voor alle muisjes over de vloer :oops: )

Evline, ontzettend bedankt voor deze mogelijkheid. Ik weet zeker dat het een fantastische herrinering aan deze periode gaat worden.
    Erg leuk hoe je kinderen en ons op onze gemak stelde.
    Eindelijk eens leuke en mooie foto's met Adriaan.
    Ik hoop dat je nog vele aanmelding mag gaan krijgen.

Dank je wel.

Groetjes Melanie en Adriaan.

19. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Melanie en Adriaan,

Bedankt voor deze goede reclame.
    Ik vond het een hele uitdaging om jouw 2 snelle jongens mooi voor de camera te krijgen. En het is erg mooi om te zien hoe schuchter ze er in het begin van de fotoshoot opstaan en hoe brutaal aan het eind. Ze kwamen op een mooie manier los.

Ik neem er liever de tijd voor dat je ongedwongen foto's krijgt dan wanneer ik echt op tijd werk en van die statieportretten van kinderen krijg. Ik heb ze liever op de foto zoals ze zijn. Dat is de uitdaging en ook het leuke van mijn werk.

Die muisjes... stofzuiger er doorheen en klaar was ik, als dat nou alles is ;)

Ik hoop dat als de foto's straks klaar zijn dat je dan hier een leuke foto wil plaatsen.

20. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Vanavond al vast een voorproefje gekregen van de foto's.

Wij vinden ze erg mooi geworden en bijzonder omdat wij nooit zo samen op de foto staan.

Hier is ie;

Echt super!

Deel Deze Pagina