hallo meiden, vanmiddag zat ik tv te kijken naar de huldiging van het Nederlands elftal. Op een gegeven moment komen ze op het podium en laten zich aan het publiek zien op het museumplein. Dan is er een gaaf nummer te horen maar welk nummer is dit? We denken hier een nummer van Armin van Buuren maar welke titel? of was het heel iemand anders?
ik weet het, ik weet het, ik vond het op youtube (had het eerst nog niet verwacht nu al iets te vinden) daar zocht iemand anders ook het nummer. Het is Jordan & Baker met Explode
Ja inderdaad een echte topper. Vond het hele spectakel iets 'over the top' maar dit nummer was wel heel erg gaaf
Ik ben weleens bij wedstrijden van Heracles geweest en daar draaien ze dit liedje ook altijd als de spelers het veld opkomen, kippenvel tot in mijn tenen! Vandaag dus ook weer! Echt een gaaf nummer!
ik heb hem ook opgezocht op youtube. wat een lekker nummer is het zeg! staat nu ook op mijn mp3 speler
ja das een goed nummer ja. heb hem even geluisterd op youtube en daar onder stond nog een gouwe ouwe topper. zombie nation met kernkraft 400