hoevaak ruzie (jij en je partner)

Discussie in 'De lounge' gestart door Calimero, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    hoevaak hebben jij en je partner ruzie?

dit gewoon uit nieuwsgierigheid

Edit mod: je titel is nu wat duidelijker, hier graag op letten.

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Nou, gemiddeld 1 keer per maand knalt het hier behoorlijk hoor :)

3. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    volgens mij was hier laats ook al een toppic over..

maar wij eigenlijk nooit, heerlijk! :D

4. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    wij ook bijna nooit heerlijk is dat

5. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Echte ruzie misschien een keer per maand of 2 maanden.
    We hebben wel vaker een meningsverschil,soms wel elke dag.
    Die zijn dan ook binnen 5 minuten opgelost!
    Beetje de spanning erin houden hè :)
    Meestal gaat het om kleine ergernissen,maar bij een grote ruzie blijf ik toch wel een tijdje kwaad hoor.
    Mijn man kan soms best onredelijk zijn,hij denkt namelijk dat hij ALTIJD gelijk heeft.
    Is hij bij mij toch aan het verkeerde adres ;)

6. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Wij maken nooit echt ruzie het zijn meer
    meningsverschillen..... ;)
    Ik heb ooit een vriendje die geen ruzie kon
    maken heel apart....... :rolleyes:

nony

7. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Koppig en eigenwijs dat mijn vriend en ik zijn, elke dag wel,

Tja beiden hetzelfde karakter, en beiden gelijk willen hebben, dat botst...

Maar aan de andere kant die ruzies duren 10minuten en klaar... Zijn ook meer discussies eigenlijk.

Echt knallende ruzie? Ik denk 1x in de maand ofzo, maar dat houd dan weer direct op als 1 van ons de andere in tranen heeft.

Ach ja,houd je scherp, en is een goede uitlaat klep, haha..

8. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Meestal begint mijn man als eerste met de traantjes....
    Ben ik dan toch een bitch? :(

9. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    @Maud, haha nee hoor, ik ga ook zolang door tot het mij lukt, ligt er net aan wie even het sterkst is op dat moment, haha.

Of ben ik dan ook bitchy?

10. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

wij hebben eigenlijk zelden een knallende ruzie maar wel irritatie's en meningsverschillen meestal gebeurt het dat we beide in de lach schieten en dan is het over :)

groetjes nathalie ;)

11. Aura

Aura Niet meer actief

Hier zijn het periode's de ene keer hebben we elke dag wel wat irritatie's en als die dan niet worden uitgesproken is het binnen no time knallende ruzie en soms zijn we maanden beste maatjes zonder dat er een onvertogen woord valt.
    Ruzie is denk ik niet erg, maar wel de manier hoe je het oplost.
    Nu praten we het standaart uit en proberen we tot een compromis te komen.

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    wij hebben gemiddeld 1x in de maand fikse ruzie, en verder wel meningsverschilletjes.
    momenteel ben ik er blij van, heb geen uitlaatklep dus die ruzies luchten ontzettend op!
    lekker schreeuwen en huilen :)

13. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    Tja... wij hebben wel eens een pittige discussie. Maar er wordt dan niet uitgescholden en agressief zijn zit er al helemaal niet bij. Natuurlijk komt dat wel eens voor dat iemand behoorlijk uit zijn vel knapt, maar dat was vooral tijdens de eerste 2 jaar van onze relatie. Mijn vriend zat toen een beetje in de knoop met zijn verleden, en ik heb een lichte vorm van autisme haha.... dus we begrepen elkaar niet altijd even goed. Nu echter zijn we heel erg naar elkaar toe gegroeid, we hebben veel obstakels overwonnen en zijn beide sociaal gezien enorm gegroeid. Ik heb van hem geleerd en hij van mij. En nu hebben we het over het algemeen altijd wel heel gezellig. Als we nooit pittige discussies zouden hebben dan zou ik gaan denken dat onze relatie stil staat...
    Het gaat echter niet om het onderwerp op zo'n moment, het gaat om hoe je het oplost :) Mijn vriend en ik maken er soms wel eens een sport van om elkaar zo beledigend mogelijk uit te schelden, en uiteindelijk moeten we dan allebei lachen, want we weten toch wel dat we het niet menen, maar er wél een kern van waarheid in zit hihi... Maar dat is dan op de minder serieuze momenten. We kunnen ook heel serieus zijn, maar dat is dan meestal over onderwerpen waar we geen meningsverschil over hebben.
    Echt ruzie hebben we al jaren niet meer gehad, en ik denk ook niet dat dat nog komt, daar zijn we inmiddels allebei te volwassen voor nu. En als we dan écht te lang geen discussie meer hebben gehad... dan gaan moet het er toch op een andere manie ruit. Voor veel mensen schijnt dit niet normaal te zijn .... maar samen heerlijk ravotten en stoeien en worstelen en watergevechten houden en midden in de nacht gaan schommelen in de speeltuin.... :oops: ... dat werkt op dezelfde manier! Soms mag het kind in je wel weer eens naar buiten hihi... dat houdt je uit de sleur!

14. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ruzie? Eigenlijk nooit! Wel es wat geirriteerd naar elkaar toe, maar that's it. Vrienden van ons die lopen elkaar de hele dag af te zeiken en te doen. Zou daar niet mee kunnen leven hoor!

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Heeeel saaaaaaaai
    Bijna nooit ruzie hier en weet je wat nou het gekke is...?
    Ik vind het heerlijk :-D

16. Batchie

Batchie Fanatiek lid

6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    Wij hadden sinds mn zwangerschap wel maand een knallende ruzie.. toen werd het elke week (afgelopen 1,5 maand) en nu een tijdelijke pauze..

17. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    sinds ik zwanger was van sophie en sinds ze geboren is eigenlijk niet meer.... soms wel een irritatie, maar meer dan dat, nee.

18. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Hier is ook al eens een topic over geweest.

19. greetje82

greetje82 Bekend lid

11 jul 2006
    575
    0
    0
    Provincie Groningen
    Mijn vriend word nooit boos.
    Alles ik een keer boos op hem ben zegt ie alleen maar; Je hebt gelijk lieverd.....het spijt me.
    Daar word ik op mijn beurt natuurlijk alleen maar weer bozer van.
    Ik vind het soms best jammer dat ik nooit eens fatsoenlijk ruzie met hem kan maken.....best raar misschien, maar zo voel ik het wel.

20. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Heel soms

En dan altijd over zijn werk. Hij werkt bij een ***bedrijf. Met heel rare werktijden en kan bijna nooit vrije dagen opnemen etc.
    En soms wordt mij dat wel eens teveel. Verder bijna nooit gelukkig. En we zijn al 14 jaar samen op 10 dec.

Deel Deze Pagina