Dit hadden we bij onze zoon : http://www.zwangerschapspagina.nl/members/32178-albums5369-picture26950.html En voor onze dochter zijn we nog aan de knutsel. (foto volgt)
Bekijk bijlage 238191 deze heb ik laten maken voor een vriendin ondertussen verhuur ik de geboorteborden
Bekijk bijlage 238192 Bekijk bijlage 238193 er staan steepjes door de onderste regels ivm adverteren op marktplaats
deze hadden we binnen (gekregen van manlief) buiten een zelfgemaakte krans met de naam en een ooienvaar in een nest (op stok) kan zo snel de foto's alleen niet vinden daarvan raamstickers zijn erg mooi trouwens, wij konden dit helaas niet aangezien we niet wisten wat het ging worden twee stickers vond ik erg duur als je er een niet gebruikt en wilde ook niet na de geboorte nog moeten gaan bestellen helaas dus. wel mooi om die van iedereen te zien hier !
wij hadden een sticker en een stoffen naamslinger, en op de vensterbank blauw/witte ballonnen Bekijk bijlage 238818
Heb ooit wel eens een stoffen slinger gekocht als verjaardagslinger, ook met vierkante vlaggetjes. Vond ik toen via marktplaats, de volgende site: vlaggetjesenzo.nl Ze heeft ook stoffen naam-slingers...
Mooi hoor!! Hier inmiddels geboortesticker besteld (en ontvangen) van Foppiez. Iemand ervaring mee?? Nog even en dan kan hij op het raam geplakt worden! Is dat een beetje makkelijk te doen? Voor mijn man? Hihi!