@kat1981: geweldig hahaha! Kan je gelijk dweilen @rian85: wat een super foto's . Voorlopig heeft ze hier nog niks raars of boeverigs uitgehaald hihihi!
Hier onze dochter die had uitgevonden dat haar kleding in de kast lag en dat alle kleding ook in de la kon en dat ze er zelf ook nog bij paste Ze keek er echt ook zo bij van; uh ooh😂 geniaal die kleintjes die stout zijn. Ik kon mijn lach toch ook echt niet bedwingen
Jongste zoon had in een onbewaakt ogenblik de poedersuiker uit de la gehaald... Dit is trouwens nog niks vergeleken met vorige week: toen had hij alle pakken hagelslag leeggestrooid op de keukenvloer Bekijk bijlage 398656
Hier staat niet de boosdoener maar het 'slachtoffer' op de foto. Zo vonden we onze jongste zoon een paar maanden terug in zijn ledikant. Zijn grote broer van 3 had zo'n beetje alle boeken op hun kamer bij zijn kleine broertje in het ledikant gegooid Bekijk bijlage 398658
Op de salontafel kruipen Hij weet dat het niet mag en meestal kan hij zichzelf tegenhouden maar soms gaat het automatisch
Dit is een foto van een paar maanden terug, Lizzy had stiekem alle (bijna) lege danoontjes gejat en met d'r vingertjes leeg gewerkt Foto is gedraaid, lukt niet om recht te zetten
Hij was ineens zo stil aan het spelen. Had hij de kist met speeltjes ontdekt en zelf de kast uit geschoven... In de andere lades liggen luiers, slabbers etc, dus die ga ik maar weghalen Meestal speelt hij met 1 of 2. maar hij kon niet kiezen blijkbaar
Mijn jongste dochter, hier was ze rond de 14 maanden... Ik liep even naar boven om wat te pakken, kom ik terug, had madam de ontbijtkoek uit de trommel gepakt (en mij dan met die grote bruine ogen aankijken...mmmhh lastig voor mama om dan boos te worden) Ik moest vooral heel erg lachen om dat hoofd: nou zeg, jij ging even weg mama, en toen zomaar opeens had ik een stuk koek in m'n handen....gek he! En die andere foto, heeeerlijk toch, lekker al je kleren uit de wasmand trekken, genieten toch mama?