En hier had hij mijn telefoon te pakken die ik achter op de bank had gelegd. Hij is er maar even lekker bij gaan liggen... Bekijk bijlage 398801
Hahahaha, geweldig, al die reacties! Ik heb er nog een paar 'uit den ouden doosch' Hier was ze een paar maanden oud, en madame besloot gekke gezichten naar me te trekken. Brutaaltje... En weer wat later, toen ze besloot dat dit best wel paste...
Hahhaha, LOL!!! Dan kun je toch niet boos worden als je ze zo betrapt! wij hebben een dochter van 10 maanden, billenschuift sinds week of 2 door de kamer, nou ja, de halve kamer nog maar. Ze heeft haar speelhoek bij de boekenkast, onderste planken staat haar speelgoed, dat trek ze er gerust uit en gooit ze lekker om haar heen(zodat mama of papa de benen bijna breekt). Ook heeft ze al 2 lege plankjes uit de kast gehaald, smiecht! Ik geniet nog maar even zolang ze nog niet verder de kamer door gaat of straks loopt Dan krijg ik er straks een beroep bij; politieagent....
Hahaha, ik hoorde laatste een bonk, had mevrouw(10 maand), de speelgoedbak uit de boekenkast getrokken, ze had niet genoeg aan het mandje speeltjes wat ik naast haar neer had gezet