Wat een goed idee, dat ga ik ook voorstellen! Ben nu met 7 collega's tegelijk met verlof in een vrij klein bedrijf. Heb de kolfruimte nog nooit gezien maar heb begrepen dat het niet heel inspirerend is.
Ik mag blij zijn als ik met 100 ml thuis kom straks haha Ik ga daarom ook maar alleen halve dagen werken en dus maar 1x kolven En volgende mij hebben we allemaal dezelfde kolf haha
Ik werk vanuit huis, dus ik kolf gewoon bij ons op de slaapkamer . Maar wel leuk om jullie plekjes te zien!
In het ziekenhuis waar ik werk is 1 kolfruimte en helaas bijna altijd bezet. Ik kolf nu altijd op de piketkamer (ruimte voor de bereikbare diensten). Staat een lekkere stoel en een tv. Hoef ook met niemand rekening te houden, ben de enige die er overdag gebruik van maakt, heerlijk!
Grappig dat iedereen het op een of andere manier oplost! Gelukkig zijn ze op mijn werk ook heel meegaand, nog 2 weken en dan vakantie...
Ik mag er ivm de veiligheid geen foto van maken, maar ik kolf in het telkantoor zit soms letterlijk met mijn kont in de kluis haha, er hangt een camera en alleen als ik met mijn rug tegen de kluis ga zitten kan ik op de camera niet gezien worden. Er is óók geen stromend waterr ik was mijn flesjes af in de bedrijfskantine en mijn flesjes melk staan tussen de flesjes cola van mijn 18 jarige collega's niet ideaal maar t is te doen.