Hij is aan het rondreizen! Gelukkig spreek ik hem elke dag want ik mis hem echt enorm (Laat het niet teveel merken aan hem) en hij mij ook.
Mannetje is een ochtend dutje aan het doen, het is pas kwart voor tien en nu al warm, fijn zo'n hittegolf Op zijn kamertje,
Dankje Haha hij heeft nu al de meiden achter zich aan. Heeft 1 vast vriendje en de rest zijn allemaal vriendinnetjes
Jeeeeeetje ik bekijk net jou foto, en toen dacht ik bijna dat ik mijn nichtje zag. Jou oudste dochtertje lijkt sprekend op mijn nichtje, niet normaal En onze jongste dochtertje heet ook Fiene
Onze Remy die we helaas gisteren hebben moeten laten inslapen ivm tumoren in de milt. Tijdens betere tijden en gisteren.
Dank je wel...het tranengehalte is nog erg hoog hier. Tweede hond in 13 maanden tijd. Van 2 honden naar geen hond. Wel 14,5 en 11,5 geworden, maar toch.
Dat laat een behoorlijke leegte achter! Heel veel sterkte en die tranen blijven de komende dagen nog wel stromen.
Sterkte! Hebben onze hond van 6,5 jaar een aantal maanden geleden ook moeten laten inslapen. Had lymfeklierkanker. Ken je gevoel dus heel erg goed. De tranen hebben hier ook rijkelijk gevloeid.