Absoluut te jong. Wisten wel dat ze niet heel erg oud zou worden maar 6,5 was toch te jong. We hadden een bullmastif en wat een schat was ze! Missen doen we haar nog steeds.
Wauw, wauw, wauw... Hier moest ik echt even op reageren! Wat heb jij een prachtige zoon. Hij lijkt wel een elf... Of nouja, gewoon zo'n ontzettend knap gezicht. Zeg ik niet vaak over kindjes... vind ze allemaal bere-schattig, maar zo'n pracht-exemplaar: WAUW!
Sterkte joh, vooral na zoveel jaren raak je erg gehecht met ze, dan beschouw jij ze als je eigen kinderen. Je huis zal nu wel stilletjes zijn.. Wat naar zeg voor je. P.s het waren wel hele mooie honden wauw.
we gingen sushi zelf maken, dusssssss.... man man man wat een gedoe , 3 uur bezig door die rijst, plakt als een malle wel erg lekker behalve dan dat meneer wasabi hompen erin verwerkt en die sushi dan tussen de normale sushi stopt lol 3 uur bezig en na 10 min zaten we vol
Mijn grote wondertje , op de foto voor serious request (was hij net 2 maanden) Bekijk bijlage 340363 Bekijk bijlage 340364 Beide foto's komen ook nog hier in groot canvas aan de muur te hangen