Weet niet of ik kwaad moet zijn, of moet lachen dus ik schrijf het maar even van me af. Vanochtend ( 06.15) ging de deurbel, had mijn vriend zich verslapen.Dus hij kleed zich aan en ik ga ondertussen naar beneden om zijn brood te smeren. Staat zijn collega dus nog voor de deur, dus ik doe open ( in mijn pyama, haren alle kanten op en ogen half dicht) om te zeggen dat hij er aan komt. Bleek het een nieuwe collega te zijn. Jochie van 16/17. Later hebben ze het er dus in de keet over ( hij is bouwvakker) dat hij zich verslapen had, vrouw wakker, hond wakker, kind wakker. Dus mijn vriend zegt "ik heb geen kind" zegt dat jochie: Nee maar wel een dik lelijk wijf waar ik mijn hond nog vanaf zou slaan. Gevolg dat mijn vriend hem bijna door de keet heen sloeg en hem even goed duidelijk heeft gemaakt dat ik niet zijn wijf maar zijn meissie ben, en als hij nog 1 woord zou zeggen zou dat zo ongeveer zijn laatste zijn. Vind het aan de ene kant super vernederend dat er zo over mij wordt gepraat, maar aan de andere kant vind ik het ook super stoer van mijn vriend dat hij me zo verdedigd in een keet vol bouwvakkers. Zo dat lucht op !
Wat n (*()^$%%^$%^*& rotjoch. Goed van je vriend om dat meteen ff in de kiem te smoren. Kom nou.. Maareh.. ik ben nu echt wel benieuwd hoe je er uit ziet zo s morgens vroeg net wakker.. FOOOOTTTTTOOOOOOOO!
Nou zeg...... Inderdaad, ik zou me toch even een partij pissig zijn! Maar inderdaad ook met een vette grijns op mijn gezicht als mijn vriend het zo even had duidelijk gemaakt! Nou, en dat noem je dan 'collega's', poeh.
Zoo... Wel stoer van je ventje, dat hij het voor je opnam! Logish Maar ach trek het je niet aan joh, jongens van 16 jaar dromen van meisjes zoals Angelina Jolie.. en dan ben je met een maatje 38 of 40 al snel een dik "wijf"! Puberaal gedrag!
Wat een dom joch zeg. Je moet het maar zo zien, die jonge jongens willen ook graag stoere verhalen vertellen in de keet, dus het zegt meer over zijn onzekerheid dan over jou. En wat heb jij een stoere vent zeg!
ja he zal hem binnen kort eens een foto laten maken van mij in een snoopy pyama (van hem en te kort), haren alle kanten op en dan mijn ogen dicht.
Grrr... ik had hem Uit het raam gekieperd Wees blij dat jou vriend zo doet.. de mijne durft geen vlieg, mug kwaad te doen.. Laat staan een jongen van 16 17 Sniffel Hihih
Nou ja zeg! Wat een stom ventje. Enne wat lief van je vriend zeg! Ik wacht met smart op die fotoooooooo
me man had hem ook neergeslagen hoor en waarschijnlijk zwaar verminkt toch niet normaal dat een snot aap zoiets zegt! Goed van je vriend dat hij dat rot jong meteen op zijn plaat heeft gezet!
Die maakt een goeie binnenkomer als nieuwe collega zeg Wat meende hij zich wel niet? Maar wel super dat je vriend en zo super voor je opnam
Hij heeft lef zeg om zoiets te zeggen. Slaat echt helemaal nergens op. Mijn man zou niks van hem heel gelaten hebben denk ik
Ik denk dat mijn mannetje iets had gezegd van "Proef ik hier jaloezie of ben je homo?" Hij werkt namelijk met heel veel homo's (geen bouwvakker!) Wees blij dat je man het voor je opneemt, meid! En wat weet zo'n jochie nou?
sommige he super van je man dat hij voor je op kwam hoor vind het echt brutaal gewoon en kwetsend ! zo zwommen mijn moeder en tante eens achter me in het zwembad hoorde ze "wist niet dat hier ook nijlpaarden zwommen" vind dat best kwetsend ze konden er ook wel weer om lachen ze waren nog jong maar goed
ach meis, trek het je maar niet aan. zoals de meesten zeggen, het is puberaal gedrag en waarschijnlijk dacht hij meteen punten te scoren bij z'n nieuwe collega's met z'n opmerking, niet wetende dat hoogst waarschijnlijk de meeste mannen wel een vrouw thuis hebben zitten die wat lekkerder gevuld is ipv een maatje heidi klum of angelina jolie laat hem nog even in die waan als puber zijnde, dit verhaal scoort vast hoog bij zijn leeftijdgenoten maar ik wil hem over 20 jaar nog wel eens horen als ie een vrouwtje thuis heb zitten die al 3 kinderen gebaard heeft. tis niet te hopen dat ie dan ook nog een hond in huis heeft
En, heeft die stoere man van jou nog een mooie foto gemaakt vanochtend? Trouwens een belachelijke opmerking van die snotkoker
Dat snotjochie moet nog veel leren! Lekkere introductie... Lijkt me helemaal niet leuk voor jou dat er zo over je gepraat wordt, maar ik vind het geweldig dat je man zo duidelijk en onmiddellijk voor je vecht! (mogen we ook vanuit gaan, maar helaas zie je het vaak ook anders) Kortom, je hebt een Goede Man! pfff, moet je mij zien 's ochtendsvroeg... Amber