Heeft iemand al L'Oréal paris colorista geprobeerd? Wat vind je er van? Is het oplichten van je haar goed uitgepakt? Krijg je bruin haar echt blond? En kan je van te voren je haar bij je aanzet met een andere kleur verven? Ben heeel nieuwsgierig naar de ervaringen!
Hij zit er bij mij as we speak in haha dus als je een half uurtje wacht dan ga ik het je vertellen ) Ik heb ook de rose gold gekocht om erna erover te doen dus ben heel benieuwd. Ik had wel een soort van ombre ( schijf je dat zo?)
Mijn middenblonde uitgroei is wel echt goed blond nu en de rest ( donkerbruin) is goed opgelicht. Ben er dus wel tevreden over!
donkerbruin was mijn eigen kleur. Rose zit er nu in maar ben iets te fanatiek geweest met blond dus ben bang voor het resultaat zo :s
Ik ga vanavond hwt uitproberen ben erg benieuwd! Heb zelf nog een rode gloed in mijn haar dus hoop niet dat het oranje word hihi
Ik weet niet hoe ik een foto moet plaatsen Maar de blonde is gelukt! Ik had bruin gekleurd haar en er blond in gedaan het is niet zo blond als op de verpakking maar ben zeeer tevreden
En de rode gloed is ook weg? Ik ben zo benieuwd... wil zelf ook graag wat lichter vandaar mijn vragen haha.