foundation en last van mijn ogen

Discussie in 'De lounge' gestart door Lov23, 27 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Zo'n dure heb ik nog nooit gekocht......misschien toch eens proberen....

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik gebruik een mousse onder mijn ogen en andere kleine plekjes, de rest doe ik met een compact powder. Beide van CK One Color.

Ik heb ook wel eens geïrriteerde ogen gehad, maar dat kreeg ik echt van de goedkopere mascara's.

3. Mientje Sop

Mientje Sop Bekend lid

15 jun 2012
    951
    1
    18
    m'n schatjes ღ
    ik zou zeker eens een wat duurdere proberen dan en je goed laten adviseren bij een schoonheidssalon of drogist of iets dergelijks.. dan kun je het er meteen bij vermelden, van je "traanogen".
    en het lijkt misschien duur, maar mijn ervaring is dat je er zeker langer mee doet want je hebt er minder van nodig, het ziet er mooier uit en blijft langer zitten. succes ermee!

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja dank je!! Soms is een duurder iets niet slecht....en al helemaal met een lastige huid zoals eczeem...

5. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik heb een allergie vraag me niet hoe het heet (wolframet nog iets dingens) dat is in iedergeval een stofje wat in veel make up , gezichts crèmes , haar producten etc zit.

Ik ben er achter gekomen toen ik kappersexceem kreeg. Ben toen getest en dit kwam eruit.
    Achteraf had ik vaak pijnlijke ogen als ik mascara op had (bepaalde merken) als ik me gezicht schoonmaakte met bepaalde producten. Ik heb nu nieuwe foundation kost wel +/- 45 euro en geen last meer.
    Kom even niet op het merk zou wel even kijken.

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh ja als je zou willen!
    Ben zelf moeten stoppen met de kapperopleiding door eczeem...heb het al mijn hele leven trouwens maar eigenwijs aan de opleiding begonnen....

Ik heb ook vak last van shampoo enz maar dacht dat het door mij. Huid kwam gewoo ...

7. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Hahaha, dat is helemaal handig.. Ik herhinner me nog met een Mavo 4 uitje dat ik in de h&m dat op mn ooglid stond te smeren en toen heel me oog zwart werd en ik helemaal gek werd hahaha
    Dus ja echt mis kun je daar niet mee gaan, de juist kleur foundation kun je trouwens wel op je hand testen want als er een grijze lijn omheen komt dan heb je de verkeerde kleur of oranje das met mensen met een roze huid die gele basis erop gooien en dus als je geel bent er met pink based een grijze lijn eromheen vaagt.. En toen begonnen we met voeten & I was out! hehe.. Heb je trouwens ook niet meer last van je ogen in de winter dan in de zomer?

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Aahhh dat doet pijn hahahaha....
    Nee snap wel waar het moet hahaha...

Nou nee kan ik niet zeggen....maar ik probeer altijd zoveel merken uit dat ik dat niet zeker kan zeggen....als ik bruin ben in de zomer gebruik ik liever geen foundation..

9. eef80

eef80 Niet meer actief

Ik heb niet alle reacties gelezen dus misschien herhaal ik iemand..
    Maar ik heb het met foundation maar ook met andere make up. Ik ben er achter gekomen dat het door parabenen komt en conserveermiddelen. Even op de verpakking kijken! misschien heb je er iets aan :)

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Thanks daar heb zeker iets aan!
    Wat gebruik jij dan nu?

11. eef80

eef80 Niet meer actief

Het is echt zoeken! Ik heb foundation bij de bodyshop gehaald (lang terug want ik gebruik het weinig) maar die heeft nu weer een ander soort dus weet niet of het er nu weer in zit.
    Verder is álle mascara van de hema zonder parabenen en een speciaal helemaal zonder conserveringsmiddelen. Ook bijna alle oogschaduw van de hema is zonder parabenen.
    Verder haal ik make up in de biologische winkel maar ook deze kan ik niet allemaal hebben.
    Bodyshop heeft ook een goede lijn gezichtsproducten zonder parabenen. Het zit in heel veel en het is een schimmelwerend middeltje.
    Ik zal straks eens even kijken wat ik nou allemaal heb liggen parabeen vrij.

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dank je voor je uitleg! Wist dat ook allemaal niet.....ga er eens naar opzoek en een s uitproberen,...

Deel Deze Pagina