Ik ben op zoek naar een stijlborstel. Zie dit steeds vaker voorbij komen en het lijkt mij een stuk handiger en makkelijker als een stijltang. Iemand ervaring met een stijlborstel ? Zo ja welk merk en zijn jullie hier tevreden over ?? Alvast bedankt
Ik heb er eentje van de Action voor 10 euro. Weet zo niet meer het merk. @Iertje81 kwam ermee in een ander topic. Zij weet vast nog wel van welk merk die borstel is.
Ja deze Fantastisch ding. Je hebt ze in het zwart en in het roze. Ik kam mijn haar bijna elke dag ermee Hij is van ‘Elle’ ❤️
Ik heb de b.r.u.s.h besteld nav mijn kapster. Die doet mijn haar hier altijd mee en dat is zo mooi! In de borstel zit meteen olie.
Ik heb de Brush 40. Ik ben altijd een grote kluns geweest als het op mijn haren aankwam. Kon er letterlijk niets mee. Sinds ik de Brush heb, zitten m’n haren elke dag mooi! Alsof ik van de kapper af kom. Je haren gaan er ook nog eens mooi van glanzen. Echte aanrader!
Ja heel erg! Daarom gebruik ik hem ook. Wel eerst even een mousse erdoorheen doen voordat je gaat borstelen.
Ik ga ook eentje halen. Moet je deze op vochtig of droog haar gebruiken Sorry maar ik heb hier geen ervaring mee