Logeren

Discussion in 'De lounge' started by Yeuu, Jul 19, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yeuu

Yeuu Fanatiek lid

Jul 25, 2017
    1,434
    805
    113
    Female
    Logeren jullie als gezin zijnde wel eens ergens of logeert een gezin/ familie wel eens bij jullie?

Hier doen wij dit aantal keer per jaar.
    Ouders op zolder, man en ik in eigen bed. Twee jongste bij elkaar, twee oudste bij elkaar.

2. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,230
    6,091
    113
    Eigenlijk niet meer, alleen de kinderen. En dan vooral neefjes/nichtjes. Dan meestal wel 2 of meer tegelijk. Gezellig :)

3. Mapje

Mapje Niet meer actief

Ja als het zo uitkomt. Afgelopen jaar niet ivm Corona maar oud en nieuw 2019 heel gezin hier gehad. En ook wel daar.

En vrienden zonder kids slapen hier ook wel eens. Of wij daar. (Maar dan dus zonder kids)

Maar eigenlijk slaap ik het liefste thuis tegenwoordig haha

4. Spectre

Spectre VIP lid

Nov 5, 2015
    19,823
    18,542
    113
    Female
    Nee, vrijwel nooit. Mijn man gaat ieder jaar met wintersport en meestal ga ik dan wel bij mijn ouders slapen.. afgelopen jaar niet geweest ivm de geboorte van onze dochter en ook dit jaar zal het waarschijnlijk niks worden.

lovemy2kids likes this.
  5. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Nee nooit, ik slaap niet graag bij een ander. Als het dan zo uitkomt dat we ver van huis zijn neem ik liever een hotel in de buurt.

Liefje91, Dettol, lovemy2kids and 2 others like this.
  6. Cin85

Cin85 VIP lid

Jan 12, 2010
    12,491
    13,945
    113
    Female
    Voor corona regelmatig vrienden uit het buitenland.
    Aangezien wij genoeg slaapkamers over hebben, kunnen de kinderen gewoon in hun eigen bed blijven slapen.

lovemy2kids likes this.
  7. Manderijntje

Manderijntje Fanatiek lid

Jan 23, 2014
    1,168
    1,332
    113
    Ja hoor. We slapen altijd bij mijn oom of tante als we in Nederland zijn en vice versa. Voor corona kwamen mijn ouders ieder jaar voor 4-5 weken bij ons logeren. Op vakanties slapen we 9 van de 10 keer bij familie. Nu zitten we bijv. al bijna 10 dagen samen met mn schoonouders in hun huis hier in het buitenland. Heel gezellig en super fijn altijd, ook omdat iedereen wel genoeg plek heeft. We slapen meestal gewoon in de woonkamer oid. Zal vast wel minder worden naarmate de kinderen ouder worden.

8. Dompiewompie

Dompiewompie Fanatiek lid

Jul 2, 2018
    1,168
    1,489
    113
    Female
    Wij nodigen ieder jaar mijn kant van de familie uit om hier in de tuin te kamperen met de tent, zelf slapen we dan ook een nacht in een tent :roflmao:

Zelf ergens ergens anders logeren doen we eigenlijk nooit, ik vind het een ongemakkelijk gevoel zo in iemand anders zijn huis. Zou eerder een hotel nemen en samen avondeten/ontbijten of iets dergelijks.

9. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Nooit gedaan, maar al onze vrienden en familie wonen redelijk in de buurt, dus het is ook nooit nodig.

10. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,160
    35,820
    113
    Ja dit dus. Vind ik gewoon echt niet relaxed

Ysabella, GossipGirlxoxo and Vero0504 like this.
  11. Riverr

Riverr Fanatiek lid

Aug 27, 2012
    2,019
    172
    63
    Wij ook nooit. Ik hecht veel te veel aan mijn eigen bed/huis en weet dat ik gegarandeerd slecht slaap als ik een nacht ergens anders moet slapen.

12. flipflop

flipflop Fanatiek lid

Dec 4, 2010
    3,250
    1,009
    113
    Zuid-Holland
    Mn ouders wonen op 2,5u rijden, dus ja daar slapen we regelmatig als we op bezoek gaan. Dat is zo vertrouwd.

13. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

Nov 3, 2010
    2,458
    1,407
    113
    Nee nog nooit gedaan en ook niet van plan…
    Slaap graag thuis in mijn eigen bed!
    Al onze vrienden en familie wonen ook dichtbij, dus inderdaad geen noodzaak voor ook..
    op vriendjes/vriendinnetjes van de kinderen na slapen hier geen andere mensen

14. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

Mar 28, 2020
    9,462
    8,612
    113
    Female
    Precies dit. Zou er niet aan moeten denken om met zn allen ergens te logeren :)

15. Vero0504

Vero0504 VIP lid

Nov 17, 2016
    18,943
    14,996
    113
    Wij logeren wel op de camping bij mn moeder. Mn dochter is inmiddels camping verslaafd, ik ben geen caravan fan kampeer liever in een tent maar ik heb hier een houdini met ninja kwaliteiten die er gerust midden in de nacht stilletjes op uit zou gaan om sterren te gaan kijken. Dan vind ik voor nu een caravan iets verantwoorder dan een tent. Volgend jaar eens kijken hoe t met mini gaat en overwegen met de tent tegenover hun te gaan staan, hebben toch een dyrian tentje nog liggen.

De grootouders zijn buren op de camping dus voor mn dochter is t helemaal t einde "Mama, ik ga naar opaaaaaaa en oooomaaaa" . Dan hebben we t nog maar niet over t animatieteam en de minidisco, de grote speeltuin...

16. Iertje81

Iertje81 VIP lid

Dec 31, 2015
    17,947
    33,614
    113
    Meestal nemen we een hotel maar ik heb één uitzondering. Mijn vader heeft een nichtje en die woont in Duitsland. Die is voor de liefde naar Frankfurt gegaan. Ze heeft daar 2 kinderen gekregen (die ouder zijn dan ik) en bij de dochter slaap ik altijd als we er zijn. Dat is een soort onuitgesproken regel. Toen ze trouwde had ik voor het eerst toen ik daar heen ging een hotel gezocht omdat ik dacht dat ze het wel fijn zou vinden zich ‘s ochtend in alle rust klaar te maken. Verkeerd gedacht. Ik moest blijven slapen want wie ging haar anders helpen ‘s ochtends? Wat een gekke gedachten had ik toch :roflmao:
    Ook als we met z’n allen (m’n moeder, zus en tante en aanhang) heen gaan, dan slaap ik met m’n gezin bij haar. Maar zij is ook de enige uitzondering.

17. Linda86

Linda86 VIP lid

Ja dit. Ik vind het ook het fijnst om gewoon thuis te slapen zonder dat er "vreemden" blijven slapen. Er komen uiteraard wel regelmatig vriendjes/vriendinnetjes van de kinderen logeren.

18. mamameer

mamameer VIP lid

Jan 21, 2014
    8,174
    4,485
    113
    Ja hoor. Wij logeren wel bij ouders/schoonouders. Bij mijn schoonzus. Maar ook bij vrienden als we lekker een avondje willen eten/drinken. En ook mijn schoonouders of schoonzusje en neefje bij ons. Zeker bij familie of echt wel goede vrienden vinden wij geen probleem.
    Wij wonen idd wat verder bij familie en sommige vrienden vandaan.

19. mamameer

mamameer VIP lid

Jan 21, 2014
    8,174
    4,485
    113
    Grappig om die verschillen te lezen.

20. Champetter

Champetter VIP lid

Mar 5, 2013
    6,825
    3,809
    113
    Zowel mijn zus als de broer van mijn man wonen in het buitenland en wanneer ze in NL zijn logeren ze hier vaak met hun gezinnen. Nu ook gewoon.

Share This Page