Foundation, poeder of matt mouse?? En welk merk?

Discussion in 'De lounge' started by Joyciejj, Feb 28, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

schilfers TS scrub je je gezicht regelmatig?

2. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    1,490
    225
    63
    Eigenlijk nooit...
    weet niet eens waarmee je het moet doen haha

3. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

Aug 27, 2012
    1,071
    0
    36
    Hier ook schilfers. Zag er niet uit en het ligt niet aan de foundation.
    Ik gebruik nu elke avond en ochtend garnier simply essential (blauw&doorzichtig) plus de garnier dagcreme in een rood potje.
    En kan nu eindelijk schilfer vrij foundation smeren. En dit is btw het enigste wat bij mij werkt.

4. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

May 4, 2012
    3,184
    16
    38
    Ik denk dat je eerst een goede dagcream op moet doen en daarna foundation.
    Ik heb meestal die van de Hema. Weet verder de naam er niet van.

Heb trouwens ook een vraag over foundation.. misschien een domme vraag:) maar bestaat er ook foundation dat lang blijft zitten ook als je gaat zwemmen??

5. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Eerst je gezicht goed verzorgen, daarna pas makeup! Geen enkele foundation, van welk merk dan ook, zit mooi als je basis niet goed is. Dus eerst goed voor je huid zorgen. Ik zou je aanraden om te beginnen met 2x per week scrubben en daarnaast elke ochtend en avond een verzorging te gebruiken zoals een dag en nachtcreme en eventueel een serum, aangepast op je huidtype. Daarin kunnen ze je adviseren bij een goede parfumerie zaak of je kijkt op internet. Ook elke avond je gezicht reinigen, ook als je geen make up draagt.
    Een schilferige huid betekend trouwens niet meteen dat je een droge of gevoelige huid hebt. Je kunt ook Een vette huid hebben die door verkeerde producten gaat schilferen zodat hij droog lijkt.

De juiste foundation kleur is vooral uitproberen en ook kijken naar de kleurtonen van jouw huid. Heb je een koele ondertoon dan heb je een andere foundation nodig dan wanneer je een warme ondertoon hebt. Foundation pas je ook aan op je huidtype.

6. Rylie

Rylie VIP lid

Jun 14, 2010
    5,757
    490
    83
    Female
    Patissier
    Noord Brabant
    Ik gebruik een foundation van MAC. Heerlijk spul vind ik het :) Heb verschillende poeders voor er over heen. Maar net waar ik zin in heb. :p

@beauy2012. Ik weet dat de MAC foundation waterproof is. 1 potje van 50 ml is 28 euro. Maar er zullen ook wel andere merken zijn die dit hebben. linkje. MAC - Foundation - Face+Body

Share This Page