Ik heb echt heel veel soorten foundation geprobeerd en vind de meeste echt helemaal niks..het gaat er zo snel af. Ik ben heel erg fan van Dior maar heb nu iets minder te besteden dus heb nu een foundation van 3 euro van de Kruidvat en hij blijft nog goed zitten ook!
@nynke jellie: dus die dekt goed?? En het is ook een mooie kleur? Schrijf het op mn lijstje @lovely: ben zelf niet zo fan van max factor... Maar toch bedankt voor de tip! @luna: zo'n stick ben ik niet weg van, krijg je een heel vreemd effect van.. Echt een dikke laag en het dekt ook nog niet eens mooi @devilschase: thanx! Ik ga zo ff kijken! @kleintje: ohja iedere huid is weer anders! Ik heb verder helemaal geen moeilijke huid, alle foundations blijven eigenlijk wel de hele dag zitten.. Maar heb ontzettend rode wangen, dus ik wil gewoon dat dat op een zo natuurlijk mogelijke manier dekt. Maar dat het wel dekt en dat het niet zo is als met de meeste foundations dat het dan nog roder/ bruiner lijkt of heel vlekkerig! @assi: foundations zijn bij mij ook heel vaak te donker! Daarom was ik ook zo blij met deze..... Mijn hals is zoooo wit dat je bijna bij iedere foundation daar een heel verschil ziet. En dat wil ik absoluut niet.
@sabine: ohh nooit van gehoord! Ik schrijf het erbij! Ben zeer benieuwd. @naoual: die heb ik voorheen ook wel gebruikt, maar dekte op een gegeven moment niet mooi genoeg meer! Maar dat is wel de fijnste die ik ook heb gehad... Geeft niet af en heel mooi natuurlijk..
@pluis: ik heb in het verleden ook wel dior gehad, maar die ik heb gehad bevielen niet.Maar weet niet meer welke het waren!
Ik heb heel vaak zo'n klein blauw tubetje concealer van Dior gekocht,die is zo sterk geconcentreerd dat je het als foundation kunt gebruiken. De andere foundations van Dior vind ik ook 3 keer niks! Ik heb echt een mega goeie,dekkende foundation gehad maar ik weet het merk even niet meer. Ik dacht Lancome,zo'n doosje met een sponsje erbij. Lijkt dikke troep maar het is echt goed spul!
Ik gebruik al jaren Estee lauder double wear 02, bevalt me super en daarover een poeder van shiseido pureness 20 is echt super dekkend. Succes!!
Ik heb altijd Dior! Was ooit eens naar de Ici Paris geweest en heb van alles laten proberen. Deze stond echt het mooiste op mijn huid. Ik gebruik het alleen op rode plekje.. Rond mijn ogen heb ik dat meestal. Ben heel blij met deze foundation.
Ik heb die van M.A.C hij is echt heel goed. Maar hij is ook wel zeer prijzig... Bobbi Brown is ook super goed...
ik heb maibeline 24 hour stay die blijft zitten wat er ook gebeurt zweet tranen maakt niet uit echt perfect
Heb Dior skin forever...voor mij dekt hij prima! Ligt natuurlijk echt aan je huid hoe erg hij moet dekken...Deze dekt in elk geval goed zonder het pancake effect..! x
@ Sabinu Die foundation die hebt gekocht (Clinique) klinkt interessant! ik zal binnenkort even bij Douglas binnenstappen. Je huid wordt er niet extra vettig van ofzo?
Ik heb zelf de Mousse van catrice en als ik deze opbreng na een laagje dagcreme ben ik er erg tevreden over (anders dekt hij té goed). Als je nog meer meningen wilt is deze site misschien een idee: Vergelijk Foundation producten met informatie en beoordelingen/reviews .
Foundation, ik krijg er wat van. Maar ik lees hier toch wel veel meiden die zich hebben laten adviseren bij douglas of i.d. Kan je daar zo naar binnen lopen voor zo'n advies?
@assi ; ja ik ben er heel blij mee, je huid word er juist NIET vet van, er zit juist iets in tegen talg e.d, hij is speciaal ontwikkeld voor de onzuivere huid. als ik hem er af haal is mn huis juist superzacht en totaal niet vet. klinkt bijna alsof ik er aandelen in heb haha hier een linkje Blog - Getest: Clinique Anti-Blemish Solutions makeup
@ daan: Ja je kunt gewoon naar Douglas of ici Paris (vind ik persoonlijk een fijne zaak) naar binnen gaan. En vraag of iemand je wil helpen . En dan helpen ze je altijd prima! Ze maken je op, en als ze het zelf niet aanbieden gewoon even vragen. Ze kijken welke foundation bij je huid past. En vraag desnoods om proefjes , is ook nooit een probleem! @Sabinu: ik heb zelf een gave huid, dus deze was niet echt de ideale voor me. Dames bedankt voor jullie mening! Ik ben bij ICI geweest, en ben er fantatisch geholpen. Ze gaf direct al aan dat er eigenlijk geen make up kan tippen aan de maximum cover van Estee Lauder. En dan bedoelde ze dat er geen make up is die dekkender is dan deze. En ook niet 1 die erbij in de buurt komt. Ze krijgen die vraag echt heel vaak, maar ze stappen allemaal weer terug op de maximum cover. Maar de nummers zijn veranderd. EN de light is nou geworden Light / medium. Maar het verschil is echt miniem. Dus ik heb die gedaan, en heb me op laten maken. Heb er een poeder van Dior bij gedaan, naturis heet het. En de nieuwste mascara van Dior ''extase''. en nog een wenkbrauwpotlood van Dior. En heb een creme gekocht tegen de roodheid van mn gezicht. Dat is van Clinique dus ben erg benieuwd! En daarbij nog een cleanser... En nog meer producten. Dus ik ben weer heel wat euro'tjes lichter. Maar ze was zo lief om me korting te geven , dus had 35 euro korting. En ze gaf me proefjes mee van make-up reiniger en nog een lekkere gezichtscreme. Dus ik kan weer ff vooruit.
estee lauder - double wear stay in place Echt een geweldige blijft ook de hele dag zitten is er echt niet af te krijgen zelfs niet als je gaat zwemmen! En dekkend!!! nadeel is wel dat je savonds echt even je gezicht moet reinigen met een reiniger en water! Estée Lauder - Gezichtsmake-up - Double Wear Stay-in-Place Makeup SPF 10
Gebruiken jullie echt élke dag foundation? Dan denk ik altijd aan van die meiden die hun hele gezicht geplamuurd hebben. Ik gebruik helemaal niks. Alleen als ik op stap ga, maar dat is de laatste 2 jaar niet meer gebeurd. Wel gebruik ik elke dag wenkbrauw (niet zo'n streepje hoor) potlood en mascara.