Foundation vraag

Discussion in 'De lounge' started by horselover, May 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. namya

namya Niet meer actief

gebruik het heel weinig, alleen met gelegenheden

2. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    helena rubinstein!
    Ik gebruik het we uitgaan ofzo.

3. horselover

horselover Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    2,518
    1
    0
    @suzie: ja iedere dag! En nee ik ben niet een dicht geplamuurde barbie haha...
    Als je het goed gebruikt dan heb je een verzorgde uitstraling.
    En niet een dicht geplamuurd gezicht.
    Het is een combinatie van goede make -up die juist kleurt met je eigen huidskleur.
    Dus absoluut niet donkerder! want dan krijg je echt dat masker effect.

Krijg juist vaak de opmerking dat mensen het keurig en verzorgd vinden staan.

4. Assi

Assi Fanatiek lid

Mar 2, 2008
    4,519
    46
    48
    Ik heb ooit zelfs begrepen een tintje lichter te nemen dan je eigen teint?

5. horselover

horselover Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    2,518
    1
    0
    @assi: dat is idd niet onverstandig, je kunt het dan mooi ''bijkleuren'' met de juiste kleur poeder of brush..
    Dan krijg je een hele mooie natuurlijke uitstraling.

6. Assi

Assi Fanatiek lid

Mar 2, 2008
    4,519
    46
    48
    oh jee.....
    ik lees op de link dat de kleuren best donker uitvallen..zelfs de lichtste kleur is niet zo licht?! nou, ik heb echt een hele lichte nodig met mijn teint..:( hoe duur is de foundation eigenlijk? :)

7. Lien88

Lien88 Niet meer actief

Ik gebruik het liefst die van Helena Rubenstein, maar die van Maybeline is ook erg goed; super stay 24 hours.

Ik gebruik het wel elke dag, voor onder mn ogen. Heb donkere kringen als ik het niet doe, die gewoon niet weg gaan van zichzelf. Maar de foundation die ik gebruik zie je eigenlijk niet. Ja, misschien het eerste kwartier, maar dan past tie zich aan, aan je huid en zie je het niet. Heb al veel complimentjes gekregen dat ik zo'n mooie huid heb (hihi). My little secret, sssttt.. :p

En ik kan niet zonder mascara. Maar verder niks. Ik hou er niet van als je onder geplamuurd zit. Vroeger toen ik nog wel eens ging expirimenteren met foundation, had ik weleens de verkeerde kleur en dan krijg je meteen zo'n masker effect. Zie veel meiden in de stad met dat "maskertje" en het ziet er niet mooi uit. Dus of zelf testen bij de kruitvat of anders even bij de Douglas binnen wandelen!

8. sabinu

sabinu Actief lid

Nov 4, 2009
    246
    0
    0
    -
    hey assi, ja zou kunnen ik weet het niet, ik heb zelf ook een lichte huid en ik heb de middelste. je zou gewoon even moeten testen.. hij kost tussen de 25 en 27 euro ofzo. :)

Share This Page