Four month sleep regression :-( baby bij je in bed?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by humptydumpty, Jan 22, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

Nov 17, 2011
    1,858
    461
    83
    Eens met alle reacties hierboven. Voelt het goed om haar bij je te nemen? Slapen jullie dan allebei wel? Dan gewoon doen en niet druk maken over gewenning. Hier ook een meisje dat met periodes af en toe een nachtje bij ons ligt. Dan is ze niet lekker of er is een sprongetje of wat dan ook en dan ga ik mezelf (en haar) echt niet pesten door voortdurend heen en weer tussen onze slaapkamer en haar kamertje te lopen omdat ik bang ben dat ze anders niet meer alleen kan slapen. Ik heb het nu al zo vaak meegemaakt: het zijn altijd maar fases die hoogstens een paar nachten duren. Gewoon je hart volgen!

2. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

Apr 9, 2014
    3,637
    1,193
    113
    Heeeerlijk dat jullie zo unaniem zijn :D! Ik heb mn dochtertje nu vier nachten achtereen bij me laten slapen, wel telkens pas, nadat andere maniern van troosten geen effect meer hadden. Gisteren bleek het ineens niet nodig te zijn. Ze begon al wel weer heel vroeg-even na half een- met klagen rn heeft zo'n zes a zeven keer geklaagd, maar een speen en een aai over haar wangetje waren steeds genoeg om haar stil te krijgen, terwijl ik al helemaal plaats voor har had gemaakt in bed (man sliep al in andere kamer). Ben benieuwd hoe het vannacht gaat. Mocht het nodig zijn, dan mag ze weer lekker bij mama in bed, maar het zou natuurlijk helemaal fijn zij als ze weer eens redelijk doorsliep, bijvoorbeeld pas na 4u beginnen met huilen. ;)

3. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

Mar 15, 2012
    4,592
    20
    38
    Female
    Noord Holland
    Voor ik zelf een kindje kreeg had ik het ook helemaal in mijn hoofd : baby gaat in zijn eigen bed anders krijg ik een slechte slaper. Onder geen bedwing bij ons etc. Nou de eerste 2 weken heeft ons mannetje bij ons geslapen. Hij heeft een moeilijke start gehad door de heftige bevalling en toen we thuis uit het ziekenhuis waren had dit echt nodig. Inprincipe slaapt hij nu ook in zijn eigen bedje. Maar er zijn soms nachten dat hij nog tussen ons in ligt. Ik ben niet bang dat hij hier aan went.
    Overdags slaapt hij wel eens bij mij. Heerlijk samen even tv kijken in bed en samen slapen. Hier geniet ik echt van. Heerlijk samen eerst even lachen en dan samen slapen. Als hij wakker wordt gaat hij heel lief met zijn handjes over mijn gezicht en begint te babbelen. Als ik dan begin te lachen gaat hij ook lachen echt een smelt moment.Dat is echt het fijnste wat er is.

Gewoon doen wat goed voelt. Ze gaat echt wel in haar eigen bed slapen. Gewoon bij je nemen :)

Share This Page